2.7

Moonwalkers

Tänk om Apollo 11 aldrig landade på månen. Det är utgångspunkten för en fullkomligt rimlig konspirationsteori som tar oss till det glada 60-talets London, där en instabil CIA-agent tvingas jobba ihop med en sjaskig rockbandsmanager för att utveckla den största bluffen någonsin - att iscensätta månlandningarna? med eller utan hjälp från den legendariske filmskaparen Stanley Kubrick.

Originaltitel Moonwalkers
Regissör Antoine Bardou-Jacquet
Manus Dean Craig
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Ron Perlman, Rupert Grint, Robert Sheehan, Stephen Campbell Moore, Tom Audenaert, Kevin Bishop, Eric Lampaert, Erika Sainte, Jay Benedict, John Flanders, Kerry Shale, James Cosmo, Joe Sheridan, Andrew Blumenthal, Dan Poole, Nathaniel Martello-White

yrkeschaufföre
2020-07-04
Bitvis väldigt snyggt 60-tal och ganska kul men lite lätt osammanhängande manus. Inget jag kommer att se igen.
Björkman
2016-07-11
Storyn är kanske inte superfantastisk hela tiden, men som komedi är filmen med råge godkänd. Många roliga sekvenser, Grint visar upp överraskande bra skådespeleri och Perlman är lika hård som alltid.
blaholtzen
2016-05-11
Föll mig precis i smaken!
Rixn
2016-04-10
Grint är riktigt bra.
isecore
2016-03-21
Oengagerande infantil smörja.
PeterTheW
2016-02-02
Lite svajigt resultat på det stora hela men väldigt underhållande och några riktigt härliga scener.
ASSFACE
2016-01-23
Ganska kul!
Julius
2016-01-16
Svajigt med uppgångar värda guld, helst slutscenerna.