3.4

Mord i sinnet - Synchronicity

Samtidigt som en galen prickskytt använder Bradfields invånare som måltavla, får Tony den tunga nyheten att han har en hjärntumör. Ställd inför sin egen dödlighet måste han använda alla sina krafter för att hjälpa Carol med den hänsynslösa galning som sätter staden i skräck.

Originaltitel Wire in the blood - Synchronicity
Regissör Terry McDonough
Manus Niall Leonard
Genre Drama, Kriminalare, Mysterium, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Robson Green, Hermione Norris, Mark Letheren, Emma Handy, William Tapley, Tonya Kerins, Ian Kirkby, Robin Pirongs

BROBJO
2011-12-10
Helt värdelös som kriminalare, men väldigt bra för oss som följt serien... Stark trea.
MaraJade
2011-07-02
Tony Hills privata problem är helt klart mer intressant än själva fallet som i början var intressant men tappade väldigt mycket mot slutet.
Ola_Schubert
2010-04-02
Jag var på väg att ge detta avsnitt en stark fyra. Men tyvärr så försöker man att gestalta Synchronicity även vad gäller lösningen av fallet, och det funkar definitivt inte när det gäller kriminaltrillers. Så jag måste stanna vid en stark trea för ett avsnitt som i allt övrigt är ytterst sevärt.
Arensberg
2010-01-03
nej nu ger jag upp den här serien. den var bra i början men har tappat i princip allt. KUKEN!