2.6

Morden i Midsomer - Death and the Divas

Midsomer Langleys filmsällskap visar en samling av skräckfilmer med den lokala skådespelerskan Stella Harris. Samma kväll mördas författaren Eve Lomax, som arbetade på en bok om Stella.

Originaltitel Midsomer Murders - Death and the Divas
Regissör Nicholas Laughland
Manus Rachel Cuperman, Sally Griffiths
Genre 2010-tal, Drama, Kriminalare, Mysterium
Skådespelare Neil Dudgeon, Jason Hughes, Fiona Dolman, Tamzin Malleson, Samuel Anderson, David Bark-Jones, Joseph Beattie, Chris Cowlin, Sinéad Cusack, Henry Goodman, Gioacchino Jim Cuffaro

idaho1981
2017-08-10
En av de tråkigare Midsomer-avsnitten. Lite kul med gamla skräckfilmer och Harriet Walter är alltid underhållande att se, men det var en lite för enkel historia att lista ut.
Luciphere
2013-09-22
Mord baserade på scener ur b-film-skräckisar. Fånigare än vanligt men samma goda underhållning.
2013-06-28
Det går på rutin, man måste antagligen anstränga sig för att det ska bli riktigt dåligt, men just här var det överdrivet och kanske lite mycket handling på 90 min, två plus.
2013-06-25
Kanske inte det bästa manuset, men stösta underhållningen är ju samspelet mellan Barnaby och Jones och jag måste säga att Jones är i högform.
BROBJO
2013-01-05