2.8

Morden i Midsomer - Echoes of the Dead

När en ung kvinna i brudklänning dränks i ett badkar startar en våg av kusliga mord ske i anslutning till bröllop i Great Worthy. Fallet tar Barnaby och Jones till en åsnekyrkogård, en gammal ångtågsbana och en pub driven av en gammal bordellmamma.

Originaltitel Midsomer Murders - Echoes of the Dead
Regissör Nicholas Laughland
Manus Peter Hammond
Genre Drama, Kriminalare, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Neil Dudgeon, Jason Hughes, Barry Jackson, Fiona Dolman, Sarah Smart, Ron Cook, Adrian Rawlins, Melanie Kilburn, Andrew Buckley, Daisy Haggard, Thomas Arnold

yrkeschaufföre
2011-08-09
Jag satt å funderade på var jag sett Sarah Smart innan, det var i Wallander visad det sig. Hon är ju väldigt bra på att gråta upprivet, nästan värt en fyra bara därför.
Inigo
2011-07-26
Även om detta avsnitt var segt, var det lätt det absolut otäckaste avsnitten av morden i midsommer jag någonsin sett!

2011-07-19
Nya Barnaby drar upp humornivån för att inte tala om skådespeleriet även om just detta avsnittet var ett av de lite segare.
booby
2011-07-18
Morden i Midsomer fast ändå inte Morden i Midsomer. Den nya karaktären är väl okej men det är ju inte samma känsla. Annars så var det inget vidare flow i denna filmen.
mammene
2011-07-18
Väldigt mycket blod och väldigt mycket orationella människor i detta avsnitt som inte kändes seriöst. Enda nöjet var att se och höra Ben och John munhuggas.
Hypostas
2011-07-15
Avsnittet var helt OK, men sista kvarten var ju helt meningslös. Räknar de med att alla tittare är helt dumma i huvudet och måste ha allting förklarat för sig eller?
Luciphere
2011-07-15
Mord med brud-tema. Något smalt avsnitt utan finess.
Matilda14
2011-07-13
Sådär faktiskt... Motivet till varför de dog känner jag igen. Den gamla Barnaby var bättre!
Razzel
2011-07-13
Sämst hittills med nye Barnaby - men ändå helt ok.
Agatefilm
2011-07-13
Allt från järnvägsstationen var riktigt bra.