Morden i Midsomer - Midsomer Life

Tidskriften Midsomer Life, som ägs av en viss Guy Sandys, är ökänd för sina mördande recensioner av traktens restauranger. Nu har det blivit Morecroft Hotels tur att bedömas. Samtidigt hittas ett illa medfaret manslik i närheten av Guy Sandys stuga i skogen. Barnabys utredning pekar inledningsvis mot att det rör sig om ett svartsjukemotiv, men som vanligt finns det anledning att vända på fler stenar än vad som först verkar nödvändigt.

Originaltitel Midsomer Murders - Midsomer Life
Regissör Peter Smith
Manus Guy Andrews
Genre 2000-tal, Kriminalare
Skådespelare Thomas Lockyer, Jason Hughes, Serena Gordon, John Nettles, Debbie Chazen, Simon Williams, Selina Cadell, MyAnna Buring, Richard Morant, Samuel Oatley, Daniel Hill, Pooky Quesnel

2008-07-17
Vad är det man brukar säga, "Bakom varje framgångsrik man står en kvinna"??? Bra avsnitt, lite klurigt och småtrevligt.
Toymachine
2008-07-16
Svag trea, men brittiska deckare är alltid halvsofta att glo igenom..
finkan
mkt bra serie
goeran
2008-07-16
Hopplöst skruvad story sänker betyget.
Luciphere
2008-07-15
Många leendeframkallande inslag och lite oväntat ett rejält pubslagsmål! Bra avsnitt med en ganska listig kriminalstory. Tyvärr lite väääl slarvigt känslospel stundtals (till och med för att vara Midsomer).
HerrArne
2008-07-15
Lite blekt men ett pubslagsmål piggar alltid upp.
« Föregående kommentarer