Morden i Midsomer - Skämd frukt

Den vackra men arroganta och bortskämda dottern till godsherren i byn Midsomer Malham, Melissa Townsend, utsätts för dödshot. Mediciner och sprutor blir stulna från Raif och Georgina Cannings veterinärklinik, och en distriktssköterska från trakten, Sally, hittas bakom ratten på sin krockade bil i ett förvirrat tillstånd. Barnaby och Troy får snart ett mord på halsen.

Originaltitel Midsomer Murders - Tainted Fruit
Regissör Peter Smith
Manus David Hoskins
Genre 2000-tal, Kriminalare, Drama, Mysterium
Skådespelare John Nettles, Daniel Casey, Jane Wymark, Barry Jackson, Ann Bell, Charles Collingwood, Eleanor David, Ellie Haddington, Terence Harvey, Sara Mair-Thomas, John McGlynn, Lucy Punch, Adrian Rawlins, Miles Richardson, Benjamin Whitrow

annihilat0r
2015-06-22
"Midsomer Murders - Tainted Fruit" är ett ganska intressant avsnitt med flertalet tänkbara mördare. Småmysigt att uppleva.
yrkeschaufföre
2010-09-19
Lite lurigt avsnitt som inte tillhör toppen men levererar det som förväntas.
MrMario
2009-08-01
Bra serie
MaraJade
2008-04-20
Intressant att Frederick Bentine-Brown spelas av Miles Richardson som är son till den magnifike Ian Richardson.
goeran
2008-01-12
Rätt dåligt avsnitt
Arensberg
2007-10-11
jag avskyr när den enda intressanta karaktären dör efter typ en halvtimme, worthless!
Jexxie
2007-03-02