1.3

Mortal Kombat Conquest - Final Battle

Rayden, Jordens försvarare, och Shao Kahn, den onde härskaren av Outworld, möts i en parallell värld för att mäta sina krafter - i ett möte som kan avgöra framtiden för dem alla. Shao Kahn är på erövringsstråt, och lämnar överallt spår efter sig av förfärlig terror. Kung Lao och de andra är vittnen till blodbadet, och inser att Rayden kan vara i fara. De försöker att hjälpa honom, men blir avslöjade och sänds genom mörkrets dörr.

Originaltitel Mortal Kombat Conquest - Final Battle
Regissör Reza Badiyi
Genre Action, 90-tal
Skådespelare Paolo Montalban, Daniel Bernhardt, Kristanna Loken, Tracy Douglas, Bruce Locke, Jeffrey Meek, Jennifer Renton

Skapad 2019-12-09 av Rollywood
Efter att den andra långfilmen om Mortal Kombat gjordes så skapade man en Tv-serie på samma koncept. Den fick namnet Mortal Kombat: Conquest. Filmen \"Final Battle\" är ett förlängt avsnitt frå...   Läs mer »

LacombeLucien
2015-07-17
Haha!
Johan_G
2012-12-25
Den Får en 2:a pga av slutet som är så jävla coolt så att man bara vill hurra för glatta livet! annars är det samma skit-kvalite som jag gissar övriga serien är.
Petrify
2010-08-31
Va fan äre här för dynga? Trodde det var trean så verkar de vara nån jäkla tv serie aka Glamour.. Haha!
UntzUntz
2010-02-28
fyfan alltså
arruba
2009-12-14
Det här var jäääävligt dååååligt! En grymt besviken arruba gick i från soffan efter att ha sätt Mortal Kombat Conquest - Final Battle. Om det finns något i denna skräprulle som övertygade så var det slutet som överasskade big time. Stark 1 som Mortal Kombat fans bör hålla sig borta ifrån. Det här är skit!
Fidde_86
2009-05-11
Alltså dom 2 första filmerna är ju sevärda/underhållande, det här är ju bara så pinsamt dåligt.
Christofer
2008-09-06
Det e rätt skrattretande med alla snygga modeller utan någon som helst skådespelartalang, samt effekter som e så usla att en gymnasieklass på friluftsdag hade gjort det bättre. Spelen hade verkligen sin charm "back in the days", men filmerna är ett hån mot franchisen.
KeZan
2008-06-15
Gillade slutet.
TetsuNoTsume
2007-11-15
Det vidriga med "conquest filmerna" är att det inte är några filmer utan delar från tvserien. Mortal kombat: conquest, tredje mk filmen som det ska föreställa är pilotavsnittet på ca 90 min. Hela serien är ganska underhållande om man är mk fan men kvaliten för övrigt är av låg klass.
chris_lambert_
2007-10-04
varför gjorde man denna då????