3.1

Mosquito Der Schänder

En dövstum man lider av svåra trauman från sin barndom. Han utvecklar en pervers nekrofilisk böjning och sätter igång med att mutilera kropparna på stadens bårhus.

Originaltitel Mosquito Der Schänder
Alternativ titel Mosquito, Bloodlust, Mosquito the Rapist
Regissör Marijan David Vajda
Manus Mario d\'Alcala
Genre 70-tal, Thriller, Skräck
Skådespelare Fred Berhoff, Peter Hamm, Charley Hiltl, Marion Messner, Werner Pochath, Ellen Umlauf, Birgit Zamulo, Gerhard Ruhnke, Roswitha Geuther, Sonja Costa

JeremyClarkson
2015-11-19
Innehåller väl en sisådär tre - fyra bra scener som är alldeles för korta, sen innehåller den en hel drös med trista scener som är fruktansvärt långdragna.
zonk
2015-11-16
En såndär film som får disken att kännas stimulerande i jämförelse
idd
2012-02-15
mysigt obehaglig nattsvart exploitation som tyvärr blir lite långtråkig mot slutet.. något överskattad får jag nog påstå..
dudson
2010-03-29
Underbar film!! Skapligt sjuk..=) Mkt deppig rulle om en störd snubbe som har sina speciella Intressen hehe...Det pratas inte direkt mycket i filmen men spelar mindre roll..För kropps-språket räcker en lång väg i filmen...En väldigt speciell film om människors utsatthet&Störningar Sevärd Värre......
2009-09-14
Boooooring! (4+/15)
ausgang
2007-10-13
Fantastiskt vacker och bisarr film med enastående soundrack.
tilapia
2006-06-09
Man kan ju tycka att huvudrollsinnehavaren Werner Pochath kunde nämnas som skådespelare, i synnerhet då han adlrig vart bättre.