2.2

Mother's Boys

Tre år efter att Jude, Jamie Lee Curtis, övergett sin familj återvänder hon hem. De ska bli en lycklig familj igen. Tror hon. Men hennes man vill inte veta av henne. Han har redan träffat en ny kvinna, och barnen har nästan glömt henne. I Judes sjuka sinne är det kyliga mottagandet den nya kvinnans fel. Hon måste straffas.

Originaltitel Mother's Boys
Alternativ titel Mammas pojkar
Regissör Yves Simoneau
Manus Barry Schneider, Richard Hawley (II)
Genre Thriller, Drama, 90-tal
Skådespelare Jamie Lee Curtis, Peter Gallagher, Vanessa Redgrave, Joanne Whalley, Luke Edwards, Colin Ward, Joey Zimmerman, Joss Ackland, Paul Guilfoyle, John C McGinley, J E Freeman, Lorraine Toussaint

Asmorod
2016-09-28
Överspelat haveri.
2016-08-16
Även om den känns väldigt lågbudget så är detta en väldigt bra och spännande thriller med bra skådespelare.
Tatty
2015-04-14
Lite sådär obehaglig spännande men ändå inte jätte bra film. Den är lagom okej att den borde få en 3a men känner att jag inte kan ge den en 3a så den får en 2a och halv. Jamie Lee Curtis känns obehaglig i filmen. Seg på slutet.
Djason
2014-12-29
Ok Tv-film absolut inget mer. Jamie Lee Curtis är alltid sevärd.
FilmGuden
2010-05-26
Börjar som en vanlig halvsevärd Dussinthriller. Jamie Lee Curtis är en av de coolaste Skådespelerskorna. Fast mot slutet blir det alldeles för långsökt, och barnen pratar å agerar som om dem vore vuxna.
ray
2004-05-24