2.1

Mother's Day

Tre unga kvinnor, som gick i collage tillsammans, träffas varje år för en återförening. I år ska de campa ute i skogen. Men i samma skog bor en mor och hennes två söner. Denna lilla familj älskar att kidnappa personer för att tortera och döda dem, precis som de sett på tv.

Originaltitel Mother's Day
Regissör Charles Kaufman
Manus Charles Kaufman, Warren Leight
Genre Skräck, 80-tal
Skådespelare Nancy Hendrickson, Deborah Luce, Tiana Pierce, Holden McGuire, Michael McCleery, Beatrice Pons, Robert Collins, Peter Fox, Marsella Davidson, Kevin Lowe

Zebulonm
2024-02-26
Riktigt usel.
djonipony
2023-11-26
1.5. Fine att skaparna gjort den larvig med flit, men då kunde de väl iaf ha gjort den rolig? Ingen spänning, inga garv, inget naket, inga särskilt uppfinningsrika mord. En ok halshuggning och småkul, dåligt gjort blod.
2013-09-19
Obehaglig och sinnessjuk stämmning i hela filmen. med inte mkt iq på huvudrolls personerna.
Ondskapt
2009-03-24
Underhållande Troma-rulle som har en del bra grejer men som tyvärr också stundtals är rätt medioker. I det stora hela är det dock 90 minuters lättsamhet man får, vilket får duga.
drunx
2007-03-04
som sagt, inledningen var lysande. Men de vände snabbt asså :( synd
2007-02-26
Lysande inledning, svag fortsättning.