2.2

Mother's Day

Det är bara några dagar kvar till Mors dag och Sandy, Miranda, Jesse och Bradley planerar på skilda håll hur de ska tillbringa dagen: med en ny kärlek, en förlorad kärlek ? eller ingen kärlek alls. Oavsett vilket kommer detta bli en Mors Dag att minnas...

Originaltitel Mother's Day
Regissör Garry Marshall
Manus Tom Hines, Anya Kochoff, Matthew Walker (III)
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jennifer Aniston, Julia Roberts, Kate Hudson, Jason Sudeikis, Britt Robertson, Jack Whitehall, Timothy Olyphant, Shay Mitchell, Margo Martindale, Robert Pine, Brandon Spink, Caleb Brown, Jessi Case, Aasif Mandvi, Sarah Chalke, Hector Elizondo, Loni Love
Filmnummer 120178

Powha
2016-09-30
Föredetta stjärnor och Garry Marshall för helvete, fryst i tiden och bakom flötet.
Bomkia
2016-09-28
Har sett värre filmer enligt samma melodi. I slutändan tycker jag detta är helt ok, trots alla klichéer. 2+
erosagape
2016-09-22
Visst ler hon fint, Julia Roberts, men det räcker inte. Jennifer Aniston räddar tvåan. Roligast, felen som kom efter filmens slut.
Robkiller
2016-08-21
Meningslöst drama med en del skämt som inte fungerar... suck...
Kandycore
2016-08-10
Kanske världens sämsta film? Fylld med tråkiga, rasistiska och unkna skämt (tjockis + dvärgskämt!)
choklatchip
2016-06-30
Varför gör jag så mot mig själv!!!! Amerikans dynga med så mycket rasism, sexism och floskler så det räcker för hela 2000-talet. Jag fattade ju det men vad f-n gör skådisarna som ställer upp?
ulpe01
2016-05-22
Jag gillar ju verkligen skådisarna, men annat än en etta i betyg kan det inte bli för detta vrak till film. Vem fanken firar Mors dag som om det vore julafton? Sämst av allt: kommentaren om salladsgaffeln... Gubben Marshall måste vara kul att jobba med eftersom alla hela tiden kommer tillbaka i hans filmer, för det kan ju inte ha varit manus som lockat.
BoheMia
2016-05-04
Förmodligen en av de absolut sämsta filmer jag någonsin sett. Men den är så dålig och förutsägbar att den bär på parodikvaliteter.