2.2

Moving McAllister

När Rick Robinson bara har fyra dagar kvar till sin advokatexamen får han den ovanliga möjligheten att skaffa poäng hos sin chef, och utan att tänka tackar han ja till något han egentligen inte borde ha tackat ja till.

Originaltitel Moving McAllister
Regissör Andrew Black
Manus Benjamin Gourley
Genre Äventyr, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Mila Kunis, Benjamin Gourley, Jon Heder, Rutger Hauer, Patrika Darbo, Hubbel Palmer, Billy Drago, Peter Jason, Cathrine Grace, Geoffrey Lewis, Joe Unger, Mary Pat Gleason, William Mapother, Zack Ward

Gialloblu
2010-06-03
Ok roadtrip.
J_B
2009-12-07
Kunis är den enda behållningen...inte bara för att hon är sötast i filmen.
ziferN
2009-07-06
Underhållande var den allt.
godsk88
2009-03-05
jag gillar faktiskt den här filmen. den kräver inget engagemang av tittaren och det är en avslappnad och halvrolig film som är trevlig att titta på när man är sådär halvtrött och inte pallar flabba ihjäl sej.
Goham
2008-03-29
Störtskön!
braxilicious
2008-03-11
Riktigt kass början och slut, men däremellan tyckte jag den var riktigt mysig. Och Jon Heder är toppen.
senilix
2008-02-02
Hm, mila Kunis var ju dock inte illa pinkad.
ilgoga
2008-01-31
Har sett för mkt bra film på sistonne, och ibland är det så skönt att se en riktigt, riktigt dålig film. Eller inte, riktigt dålig film och slutet är nog det absolut sämsta jag sett.