2.7

Mr. Right

En ung kvinna möter en man som verkar vara perfekt för henne. Men allt eftersom deras förhållande utvecklas, får hon reda på att han är en före detta yrkesmördare.

Originaltitel Mr. Right
Regissör Paco Cabezas
Manus Max Landis
Genre 2010-tal, Action, Komedi, Romantik
Skådespelare Anna Kendrick, Sam Rockwell, Tim Roth, James Ransone, Anson Mount, Michael Eklund, RZA, Katie Nehra, Jaiden Kaine, Douglas M Griffin, Luis Da Silva Jr, Elena Sanchez, Garrett Kruithof, Christopher Matthew Cook, Ross Gallo, Wendy McColm

RunRiot
2019-04-30
Egentligen ingen toppenfilm, men Kendrick och Rockwell funkar oväntat bra ihop och några scener var riktigt roliga. Granatscenen fick mig att asgarva.
Trangor
2019-04-29
Som tidigare nämnts, grym casting. Mycket igenkänningshumor och man lyckas ta actionromcom-genren till perfektion.
hsimpson
2019-04-08
Det här var riktigt B...
deswhip
2019-02-20
Riktigt bra humor och en skön känsla för sportmanship. Som sagt nedan, perfekt casting.
Murvel48
2018-02-26
Skruvad och mycket underhållande. Perfekt casting.
LenWidleheyt
2018-02-21
Egentligen alldeles för over-the-top, men jag njuter så av Anna Kendricks energi och det kvicka manuset att det blir en fyra.
Tatty
2017-10-02
Den är riktig bra! Så knäpp men rolig!! Gillar denna sjuka humorn i filmen och Sam Rockwell är så bra och snygg! Anna Kendrick var bra i filmen hon med! Gillar den stark!
JPerlie
2017-09-03
Sam Rockwell som yrkesmördare i en komedi kan aldrig slå fel. Gillar inte ens Kendrick vanligtvis men hon växte verkligen här. Hennes qirkyness funkade med hans knäppa roll. Fick in lite Zaphod vibbar också. Love it! Lättsam, enkel med ett skönt flow. Vill gärna se Rockwell i fler liknande roller. Tim Roth är som alltid bra. Steve var väldigt härlig också. Vad mer... omfamna the crazy och gilla den för vad det är. Alla filmer behöver inte vara superdjupa för att vara bra. Det här var ett praktexempel på det! Jag kan tänka mig en uppföljare. Tyvärr tror jag den kommer vara allt för underskattad för det. Kort beskrivning- Som en jättegullig version av Natural Born Killers.
Litsne
2017-08-30
Fantastisk "casting" till den här filmen! Mycket bättre film än vad jag trodde.
HerrNenne
2017-08-11
Blev överraskad här hur charmig och cool filmen faktiskt lyckades vara. Både Rockwell och Kendrick tycker jag är jättebra, och den här "coola" humorn och känslan som många filmer försöker sig på sätts här. Det är en lite svag historia som utspelar sig runt karaktärerna vilket är synd, men trots det är det en riktig åktur. Kul!