Mupparna i rymden

Gonzo är känner sig ensam. Plötsligt får han ett meddelande att hans avlägsna släktingar från yttre rymden ska komma på besök. Ett hemligt regeringskontor kidnappar Gonzo, det är bara Mupparna, med Miss Piggy och Kermit i spetsen som kan rädda Gonzo och jorden...

Originaltitel Muppets from Space
Regissör Tim Hill
Manus Joey Mazzarino, Ken Kaufman, Jerry Juhl
Genre Komedi, Familjefilm, 90-tal
Skådespelare Frank Oz (röst), Dave Goelz (röst), Steve Whitmire (röst), Kevin Clash (röst), Brian Henson (röst), Bill Barretta (röst), Jerry Nelson (röst), David Arquette, Jeffrey Tambor

kus
2006-11-13
Det blir lite för mycket muppar. Räcker inte till hel film.
2006-10-12
NEJ! jag gillar serien den är verkligen bra men som film har det aldrig funkat specielt bra!
gnusten
2006-08-10
go som bara den. Dom e så sköna ...
PeterTheW
2006-08-02
Nej... smårolig på ett fåtal ställen.. men rätt tröttsam i längden.
kungkaxig
2005-07-23
:D psykadelisk. inte lika psykadelisk som mupparna på skattkammarön, men det räcker ändå för njutning :D
Ninaw
2005-06-04
riktigt rolig ju!!
bnw
2005-05-23
Pepe var skönt sarkastisk i den här. Muppfilmerna och världen i stort behöver mer Clifford. Och Electric Mayhem. Filmen är naturligtvis otroligt skön.
EGoff
2005-01-07
may the fish be with you!
Quartz
2004-12-06
yes, mupparna är helsköna... otroligt bra. och roliga förstås :) men det skulle kännas överskattat att sätta en fyra på filmen trots allt.
Snöret
2004-11-05
Det som är tråkigt är ju att mupparna nästan jämt är dubbade och det är inte alls lika bra på svenska som det är på engelska.