2.5

My Best Friend's Girl

Tank står för det ultimata testet av vänskap när hans bästa kompis ber honom att bjuda ut sitt ex Alexis på en riktigt dålig date för att hon ska inse hur bra hennes ex egentligen är.

Originaltitel My Best Friend's Girl
Regissör Howard Deutch
Manus Jordan Cahan
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Kate Hudson, Dane Cook, Jason Biggs, Alec Baldwin, Diora Baird, Lizzy Caplan, Mini Anden, Riki Lindhome, Amanda Brooks, Hilary Pingle, Sally Pressman, Nate Torrence, Malcolm Barrett, Taran Killam, Faye Grant, Richard Snee, Jenny Mollen, Kate Albrecht

Murvel48
2017-01-06
Bättre än jag väntade mig när jag läste presentationen. Bra soundtrack också.
2016-11-05
Rolig och underhållande film med bra skådespelare. Svag 4:a.
wasteoftime
2016-11-01
Wow. Ibland blir man verkligen förvånad över vad lite det krävs av ett manus. Hela premissen som den här storyn bygger på är ju så dålig, att allt annat är oväsentligt. Det finns ingenting med det här som ens har en tillstymmelse till att vara bra. Därmed inte sagt att alla scener är fruktansvärda, men helvete, vilken skräphög till film det här är. Nej, nej och nej igen. 50,0 på SH-skalan.
ulpe01
2015-10-06
Ungefär vad man förväntat sig. Inga överraskningar men ett par rätt bra biroller. Medeltvåa.
Portugallien
2015-07-09
2015-01-19
Min bedömning under filmens speltid böljar mellan högt och lågt men när slutet kommer, ett slut som jag gillade, och eftertexterna rullar så finnar jag mig ändå positivt inställd till vad jag precis har sett. Att jag sedan tidigare uppskattade skådisarna och att jag var på rätt humör för en film som detta hjälpte till.
Tatty
2014-12-31
Lagom okej film med en skön och knäpp kille. Slutet var rätt skum men annars är filmen okej och lite rolig. Bra iallafall.
Howler19
2014-05-21
Hela premissen är så dum att man sitter och undrar hur i hela friden de ska kunna göra något vettigt av den. Svaret var föga förvånande att det inte gick vägen och den lilla behållning man ändå kan klämma ut stryps illa kvickt av en skrattretande usel Dane Cook.
Commandante
2013-12-29
En vidrig mansgrisfilm med högst förutsägbart slut.
Robkiller
2013-12-15
Relationskomedi där det mest går ut på att vara taskig och dra så många dåliga sexskämt som möjligt... egentligen inge vidare... men den rullar på utan att kännas helt tok usel, får duga i slutändan ändå, utan att egentligen ha en anledning till det.