2.2

My Fake Fiance

Jennifer hamnar i knipa när hennes flyttbil innehållande alla hennes ägodelar stjäls. Hon kommer med ett förslag till Vince, en bekant med stora spelskulder. Trots sina olikheter planerar Jennifer och Vince att gifta sig och dela på presenterna som de får så att Jennifer kan möblera sitt hus och Vince kan betala av sina skulder.

Originaltitel My Fake Fiance
Alternativ titel Your Presents Requested
Regissör Gil Junger
Manus Howard March
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Melissa Joan Hart, Joey Lawrence, Diane Neal, Leland L Jones, Steve Schirripa, Rhoda Griffis, Burgess Jenkins, Robert Pralgo, Mike Pniewski, Nicole Tubiola, Jason MacDonald, Patricia French, Njema Williams, Ricky Muse, Andy Callaway, Autumn Gruber

EliasN
2013-11-20
Tämligen förutsägbar och lite väl cheesy, men överraskande bra faktiskt.
faith86
2012-06-16
Bra karaktärer och intressant set-up, men handlingen är helt enkelt inte trovärdig. De kunde faktikst ha hittat på nån mera sannolik orsak till varför paret behövde gifta sig, och på slutet skulle de inte ha behövt vara helt så säkra på sin lycka,
choklatchip
2012-05-19
Lika fånig romcom som så mycket annat och även om historien inte riktigt går att få ihop så kan man inte låta bli att småle.