2.5

My One and Only

En dag bestämmer sig Ann Devereaux för att lämna New York och sin odugling till man och blåser iväg i sin babyblå Cadillac utan att se sig om. De ger sig ut på en strapatsrik färd i 50-talets Amerika i jakt på en perfekt äkta man och far till hennes två söner, men det visar sig lättare sagt än gjort.

Originaltitel My One and Only
Regissör Richard Loncraine
Manus Charlie Peters
Genre Drama, Komedi, Romantik, Äventyr, 2000-tal, Biografi
Skådespelare Renée Zellweger, Logan Lerman, Chris Noth, Kevin Bacon, Troy Garity, Eric McCormack, Nick Stahl, Steven Weber, David Koechner, Mark Rendall, Molly C Quinn, J C MacKenzie, Phoebe Strole, Robin Weigert

Portugallien
2018-02-04

2015-08-04
Det finns helt klart en anledning till att en film som denne aldrig fått någon vidare uppmärksamhet trots flera affischnamn. Den är helt enkelt inte bra alls!
Christiansen14
2013-09-29
Stark tvåa för sönernas roller. Ytlig film som tidigare nämnts och är väl ingen man kommer komma ihåg om några år.
desireforwords
2012-12-27
Fantastisk, och Logan Lerman är bara så bra! Helt fantastisk och levererar konstant!
Kosmoskorven
2012-09-09
Totalt poänglös.
FrökenBredwad
2010-11-07
Trevlig film.
sawa
2010-09-26
OK film, men snarare drama med vissa roliga inslag än komedi.
starsky
2010-09-26
Betyget kan ses lite orättvist. Filmen är otroligt snygg och välspelad. Det bara händer lite för lite. Tyvärr.
joakimfischer
2010-08-06
renee är inget favorit direkt. små delar var bra men helheten .. njae.
Laghers
2010-07-14
Den var rolig, blev positivt överraskad av Logan's skådespel