1.3

Myrorna anfaller!

En stam av köttätande myror ligger begravda i Alaska men vaknar till liv. Myrorna håller en hel stad i skräck och en liten grupp människor lyckas fly. Kommer de att hitta ett sätt att förgöra myrorna eller är det redan för sent?

Originaltitel Legion of Fire: Killer Ants!
Alternativ titel Marabunta
Regissör Jim Charleston, George Manasse
Manus Linda Palmer, Wink Roberts
Genre Skräck, 90-tal
Skådespelare Jeremy Foley, Mitch Pileggi, Eric Lutes, Julia Campbell

Skapad 2019-11-01 av lemonhead
Dåligt datoranimerade mördarmyror från Sydamerika har via skeppsvrak invaderat Alaska. Det är ganska mycket Ed Wood-stuk över ’Myrorna anfaller!’. Kolla bara på introduktionen där en berätta...   Läs mer »

2016-10-08
Den här filmen är så fruktansvärt dålig att den nästan blir bra, men bara nästan - mycket tack vare den otroligt fåniga storyn.
zeke_karlsson
2010-07-26
kullt!
Fermis
2009-09-11
ser att många givit den mkt negativ kritik, kom ihåg att när jag var liten tyckte jag att den var väldigt bra o läskig xD få väl se om den
Kurganen
2008-09-22
Man ska inte underskatta undehållningsvärdet i en totalt värdelös film, så länge det känns skrattretande. Den här är heeeelt värdelös men jag kan inte låta bli att skratta åt den. Sinnessjukt dåliga effekter. Men oavsiktligt rolig. Som sagt.
Jompalompier
2007-10-16
AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, sååå jävla rolig. Att det är lagligt att göra en film på ett sånt kasst manus xD
FreddyKrueger
2007-04-23
HAHAHA SÅG OM DEN, HAHAHAHHA
Mat1az
2007-04-18
Den där jävla myran som bär på det otroligt dåliga datoranimerade fingret är så skrattretande att man kvävs till döds av sitt eget skratt...
mr_magi
2007-04-11
Sämre filmer får man leta efter
Cula
2007-02-04
Helt ärligt, myrorna får en helikopter att störta, blir resistenta mot ett starkt insektgift på fem minuter. Den absolut sämsta filmen jag sett, nånsin. Värdelös, skådespelarna är hämtade från snickeriet och specialeffekterna finns inte..
Sam.E
2007-02-02
Mhm, jag tänker på en svart-vit film med jättemyror. Råkade se den när jag väldigt liten, rädd var jag också!!