1.9

Naked

En timme innan sitt bröllop vaknar Rob upp naken i en hiss. Han försöker desperat ta sig till kyrkan, men dagen startar om, alltid på samma sätt. Remake på "Naken" från 2000 av Mårten Knutsson och Torkel Knutsson.

Originaltitel Naked
Regissör Michael Tiddes
Manus Rick Alvarez, Cory Koller, Marlon Wayans
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Marlon Wayans, Regina Hall, Dennis Haysbert, Loretta Devine, JT Jackson, Scott Foley, Eliza Coupe, Brian McKnight, Cory Hardrict, Jwaundace Candece, Rick Fitts, Dave Sheridan, Neil Brown Jr, Minka Kelly, Matthew Cornwell, David Dwyer, Jarod Valvo

fridenpaden
2018-03-25
Hmm. Måste se den svenska filmen efter det här.
dafreakish
2017-10-16
Bättre än sin svenska förlaga med en i alla fall något sånär nedtonad Wayans. Ibland är det småroligt men oftast saknar man bara Groundhog Day som på precis alla plan gjorde ungefär samma sak tusen gånger bättre.
Grillo
2017-09-01
Det är fånigt men ändå rätt kul ibland. Lustigt med en remake av en rätt bortglömd svensk komedi...
idah
2017-08-28
Skrattade så att jag fick saliv i halsen under vissa scener. Lättsam, kul feelgood film.
RunRiot
2017-08-21
Väldigt mycket sämre än den svenska förlagan, men den underhöll ändå för stunden. Dock var den väldigt seg och det blev lite för långdraget med alla omstarter. Den hade heller inte samma vassa humor som originalfilmen, utan fegade ur. Dessutom slängde den in en religiös vinkel som fick mig att kräkas lite i munnen.
larsen1976
2017-08-15
Ja vad ska man säga. Se hellre filmen som denna är en re-make av. Svenska filmen "Naken". Denna films känns bara så onödig och seg. Visst har den sina roliga stunder, men det kändes som att filmen var två timmar. UNDVIK!
Körsbär
2017-08-13
Kavaj-scenen i kyrkan var helt priceless :D där kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Det är snubblande nära en fyra.
Tatty
2017-08-13
Gillar den starkt men svag 3a ändå då det kändes lite seg men ändå bra och rolig. Gillar slutet då det händer saker man ville se efter det hela sega stunder.