2.5

Naked Violence

Polisinspektör Liberti tar sig an ett fall där en kvinnlig lärare har blivit utsatt för en gruppvåldtäkt och sedan blivit brutalt mördad. Troligtvis ligger några av hennes elever bakom det hela. Liberti tvingas sätta hårt mot hårt för att få fram sanningen.

Originaltitel I ragazzi del massacro
Regissör Fernando Di Leo
Genre 60-tal, Kriminalare, Drama, Thriller
Skådespelare Pier Paolo Capponi, Nieves Navarro, Marzio Margine, Renato Lupi
Filmnummer 20974

dudson
2022-09-26
Skitig & smutsig dekadent bastard till film detta!. Glömmer aldrig förhörs-episoden. Snacka om kallhamrad snut heehee)
2018-05-07
Storyn är helt okej och man känner igen sig direkt om man som jag sett mycket italiensk film. Tyvärr blir denna Di Leo snabbt tråkig då det inte händer mycket alls förrän till slutet, och då har man tröttnat. Kan kanske passera som dramathriller.
idd
2010-11-22
religiös idiotkonservatism förpackad med trista karaktärer, värdelöst soundtrack å tråkmanus..
Kriffot
2010-11-21
Trist och händelselös, med extremt tveksamma budskap.
schramm
2010-03-13
Seg som bara den. Inte mycket händer första timmen och filmens dialog greppar inte direkt tag i mig som tittare alá Tarantino. Filmen blir dock lite bättre mot slutet och betyget slutar på ett rätt svagt godkänt, men jag hade förväntat mig mer av Di Leo.