Nalle Puh - Nya äventyr i Sjumilaskogen

Sagan om Nalle Puh fortsätter då han och hans vänner Nasse, Tiger, Kanin och Uggla letar efter sin vän Christoffer Robin.

Originaltitel Winnie the Pooh
Regissör Stephen J Anderson, Don Hall
Manus Stephen J Anderson, Don Hall, Clio Chiang, Don Dougherty, Brian Kesinger, Nicole Mitchell, Jeremy Spears
Genre Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Jim Cummings (röst), John Cleese (röst), Craig Ferguson (röst), Tom Kenny (röst), Gilbert Gottfried (röst), Travis Oates (röst), Bud Luckey (röst), Jack Boulter (röst), Kristen Anderson-Lopez (röst)

Skapad 2019-12-06 av Mihon86
Nya Nalle Puh Är Barnsligt Nostalgisk. Alla som växt upp med Disney-filmer, kan säkert nämna att de sett \"Filmen om Nalle Puh\" eller tv-serien \"Nalle Puhs Äventyr\". Nå, vilket det än är s...   Läs mer »

2021-04-29
Har aldrig gillat denna Nalle med mycket liten hjärna, så för mig gör det samma om filmen är bra eller dålig...
2020-11-03
Substanslöst, tramsigt och slätstruket - så vill jag inte ha min Nalle Puh. Dessutom är den enormt utdragen och alldeles proppfull av visor som ingen vettig människa skulle sakna om de hade tagits bort. Meningslös film. Svag tvåa. (4/15)
2016-10-18
Scenen i gropen är ofantligt rolig. I övrigt är filmen inte särskilt bra. Storyn är väldigt tunn, tempot är ganska lågt och som helhet är den inte särskilt underhållande.
Biberkolben
2016-09-14
Jag gillar den! John Cleese passar mycket bra som berättare dessutom. dafreakish: Jag tycker minsann att det här ÄR en välgjord animerad film, men vi har väl helt klart inte samma preferenser.
Elfereth
2016-07-30
Helt förkastligt tempo - Nalle Puh ska vara oskrikigt och lugnt så länge Tiger inte är med i scenen!
dafreakish
2014-06-03
Supercharmig Puh-film för de allra minsta. Fullständigt harmlöst och en enkelt budskap ger en skön stämning som smittar av sig. Dessutom kul med en tecknad film från Disney igen, de är trots välgjorda animerade filmer rätt saknade.
Metheuz
2014-04-17
Nya röster som kändes lite sådär och för många trista sångnummer. Nalle Puh framställs som en egoistisk pundare med abstinensbesvär också. Kanske inte någon jättebra förebild för barnen.
Asmorod
2014-04-06
Mysig, helt enkelt.
uncle_funk
2013-07-27
Jag kollade in filmen från -77 precis innan jag såg denna och man märker den stora skillnaden på animationen, denna var trist och smått smörjig, men alla scener med Ior är ju bara fenomenala. Sångerna var inget att hänga i julgranen, men jag dömer filmen efter vad den är. En charmig moralkaka med sköna karaktärer.
norenorama
2013-01-24
Vidrigt tandlös och tam, som gjord för pensionärer. Tecknad film har utvecklats så mycket sedan Nalle Puh kom ut, funkar inte med sådan seg smörja idag.