2.6

Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin

Christopher Robin och Nalle Puh är bästa vänner. En dag när Christopher går till skolan lämnar han en lapp till Nalle Puh. Nalle Puh missförstår lappen och tror att Christopher Robin blivit bortrövad. Med hjälp av Tiger, Nasse och Kanin drar Nalle Puh igång en stor räddningsaktion

Originaltitel Pooh's Grand Adventure: The Search for Christopher Robin
Alternativ titel Nalle Puh och jakten på Christopher Robin
Regissör Karl Geurs
Manus Carter Crocker, Karl Geurs
Genre Äventyr, Animerad, Familjefilm, Musikal, 90-tal
Skådespelare Jim Cummings (röst), John Fiedler (röst), Brady Bluhm (röst), Peter Cullen (röst), Frankie J Galasso (röst)

2018-07-03
Mysig! Men, jag vet inte, jag saknar svenska rösterna och så spännande är den inte direkt. Men mysig och fin...
Biberkolben
2018-05-03
Jag är 27 år och älskar den här filmen.
2017-10-28
TheHorrorfan
2014-12-24
Kunde se den här flera gånger om och om igen när jag var yngre, utan att tröttna. Därför är betyget självklart.
JohnMcClane
2013-01-13
Helt fantastisk. Mästerverk. Jag höll på gråta när jag såg den, så många barndomsminnen som dök fram :) Nalle Puh är den bästa tecknade karaktären någonsin. EN 5:A !!! :D:D:DDD
RadioSaga
2011-08-02
Jag älskar den här filmen, för alltid för evigt!
nallepuhfan
2010-03-04
Jag blev så rädd när nalle puh ramlade ner i grottan :O Jag blev fes nödig åckså :O
Halofreak92swe
2009-07-25
Den var ju jättespännande för 10 år sen :) Bästa nalle puh filmen jag sett.
Strömming
2009-06-11
Älskade den här filmen när det begav sig våren '98! Kan ha berott på att jag led av Nalle Puh-feber (11 år ska tilläggas, vilket är konstigt) och musiken var överraskande bra! Nu är inte det här en uppföljare, utan bara en ny berättelse. Dock har man mer gått efter TV-serien från 80-talet än långfilmen från '77, vilket man ser på stilen!! Jag borde ge den en 4:a, men berättelsen känns tyvärr meningslös, och man irriterar sig på att Puh är så dum i början!! Men så riktar sig den här filmen för de yngre så......men en 3:a får den iallafall!!!
RockSnack
2009-03-20
Jag måste vara galen... Jag gillar filmen och jag är 17 år. Det måste väl säga något? Filmen är okej, men inte mer än så. Precis en sån film som man förväntar sig av Nalle Puh.