2.3

Nalle Puh: Vårkul med Ru

En variant på Charles Dickens klassiker "En julsaga". Ru, Puh, Nasse, Tiger och Ior besöker Kanin för att fira påsk, men istället för en stor påskfest har Kanin bestämt att dagen skall ägnas åt vårstädning.

Originaltitel Winnie the Pooh: Springtime with Roo
Regissör Saul Blinkoff, Elliot M Bour
Manus Tom Rogers
Genre Animerad, Familjefilm, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jim Cummings (röst), David Ogden Stiers (röst), Jimmy Bennett (röst), John Fiedler (röst), Peter Cullen (röst), Ken Sansom (röst), Kath Soucie (röst)

KyLLo
2018-11-01
Jag är visserligen ingen Nalle Puh-anhängare. Men det här var bland det sämsta och påklistrade jag sett med Puh. Osympatisk och ocharmig. Det kändes som att de försökte kräma ut en berättelse ur ingenting och därför hade lagt in onödig och påfrestande utfyllnad. I den svenskdubbade hade Tiger en helt annan röst än jag är van vid. Den passade honom inte, utan han lät snarare som någon i Björnligan. Jag kanske sänker betyget.
Jämte
2012-03-03
Nja, av de Nalle Puh långfilmer jag har sett så är den nog bland de sämsta. Men ändå smått underhållande. Handlar dock mest om Kanins svåra förhållande till Påskfirande än vad den handlar om Ru.
nixo
2010-06-28
barnen gillade den ju...men annars inte mycket att ha
yrkeschaufföre
2010-06-19
Handling till en svag tvåa men den får en stark etta pga att det är fel röster.
nallepuhfan
2010-03-04
jag vill också städa med RU, tror jag ska fråga han om jag får va med nästa gång verkar rolit<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<3333333333333333333333333333333333333333333333
WillyV
2007-04-09
Blir mordisk när sån här skit går på tv en röd dag.
BROBJO
2007-04-09
fel röster, annars hade det blivit högre betyg
weeanna
2007-01-22
stackars kanin.
Nathalena
2006-11-20
Nä, suck...
Enna
2006-11-18
Mysig för dem som är yngre.