2.2

Naomi and Ely's No Kiss List

Naomi och Ely har älskat varandra hela sina liv, trots att Ely inte tänder på tjejer. Upprätthållandet av en kyssförbudslista har tidigare skyddat dem från motsättningar, men bandet dem emellan testas när de faller för samma kille.

Originaltitel Naomi and Ely's No Kiss List
Alternativ titel No Kiss List
Regissör Kristin Hanggi
Manus Amy Andelson, Emily Meyer
Genre 2010-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Victoria Justice, Pierson Fode, Matthew Daddario, Ryan Ward, Griffin Newman, Danny Flaherty, Gary Betsworth, Dean Kapica, Marianne Hagan, Maddie Corman, Petronia Paley, Kathy Tong, Cliff Samara, Roger Yeh, David Newhouse, Ali Skye Bennet

Maggan04
2019-01-08
Stark tvåa. Men blir lite för mycket för att förtjäna em svag trea. Kan tänka mig att boken är tusen gånger bättre.
TantEva
2017-01-17
Mord på en mycket bra bok.
supermancover
2016-07-14
Det jag stör mig på mest är egentligen beskrivningen av denna filmen här på filmtipset; "Naomi och Ely har älskat varandra hela sina liv, trots att Ely inte tänder på tjejer. "?! Ja, för en kan ju inte älska någon som inte tänder på samma kön/ickekön som en själv. Neeejnej. Ugh. Orkar typ inte ens ta upp hur många fel det finns med den meningen.
supermancover
2016-07-14
Bitvis lite jobbig, men ack så söt. En mysig måbrafilm. Stark tvåa.
StregaLuna
2015-12-29
Cut, wired, awesome movie.
FUR
2015-12-05
söt på sitt vis i guess, med en viss poäng i slutändan - men oj, oj, oj så töntigt haha.
kokosbollen
2015-09-24