3.2

Naruto: Shippūden the Movie

Demoner som nästan förstörde världen har blivit återupplivade. För att hindra dem från att försöka igen skickas Naruto för att vakta Shion, den enda som kan stoppa demonerna. Men Shion förutspår Narutos död och hans enda sätt att undkomma är att fly, vilket leder till att Shion blir obevakad.

Originaltitel Gekijô ban naruto: Shippûden
Regissör Hajime Kamegaki
Manus Junki Takegami
Genre Anime, Familjefilm, Fantasy, Action, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Junko Takeuchi (röst), Chie Nakamura (röst), Keiko Nemoto (röst), Kentarô Itô (röst)

ShinobiWan
2014-11-10
Nu växer det till rejält!
Gröne_Orm
2012-03-01
Väldigt sympatisk underhållning. Spännande, snygg, dramaturgiskt välkomponerad och begriplig. Jag skulle vilja säga att Naruto är en fan så mycket bättre förebild för barn än Fantomen och Bamse.
Lord_saile
2011-06-15
Helt klart den bästa Naruto-filmen så här långt. Bra tempo, intressant story, bra karaktärsutveckling till de karaktärerna som behövde ha det. Riktigt bra actionscener. Är, precis som de andra filmerna, dock endast för de som sett allt i serien och bara vill ha lite mer Naruto. Finns i princip ingen som helst värde att se filmen om man inte sett serien. Då kommer man inte förstå mycket. Måste bara flika in att Naruto troligen är den mest intressanta och fantastiska karaktären någonsin. Gillar du Naruto kommer du tycka denna är bra,
No.1
2009-12-30
Mycket bra film, gillade verkligen Shion och hennes inre konflikter angående sin plikt, etc. Sen kommer Naruto som en tegelsten och gör en soppa av hennes invanda tillvaro på ett underbart sätt. Bra film, att rekommendera.
Diagoras
2008-08-10
den bästa filmen än så länge, är nog mycket för att shippuuden är mycket bättre, finns inget att klaga på och skönt att filmerna är fristående så att man kan se dem när man vill, när jag tittade på sista samuraj x var jag glad att jag sett hela serien föra annars hade jag vetat hela serien innan jag ens sett den
silsha
2008-07-17
Faktiskt helt ok för att vara en film som försöker efterlikna en tv-serie (som i sin tur försöker efterlikna mangan. Läs den, den är betydligt bättre än animen!). Ett rejält kliv framåt från förra Naruto-filmen, som bara var ett slöseri med tid.
Ananasen
2008-06-12
Hela filmen är bara WEEEE^^ men det var lite dåligt att varken Sai, Gaara eller Sasuke var med... ganska väntat, men ändå:P
GinNTonic
2008-05-20
Gillar verkligen Naruto som serie, men filmerna lyckas aldrig engagera. Beror nog mycket på dess fillerliknande karaktär som gör att allt känns som det bara är på låtsas eftersom det som händer inte kan ha någon inverkan på serien överhuvudtaget.
Bumpeman
2008-05-19
Inte så bra, liknar dem andra filmerna men jag kanske börjar tröttna....
eowyn_cat
2008-05-04
nästan så jag vill ge den en 4 bara för att det är naruto, men jag fångades inte helt upp i historien precis, bra gjord ändå. Rock Lee är helt klart bäst ;D