2.1

Nattens Ondska

Campande ungdomar blir kidnappade av två bilmekaniker. Orsaken är att utomjordingar vill göra experiment på dem.

Originaltitel Evils of the Night
Regissör Mohammed Rustam
Manus Philip Dennis Connors, Mohammed Rustam
Genre Skräck, Science Fiction, 80-tal
Skådespelare Aldo Ray, Neville Brand, Tina Louise, John Carradine, Julie Newmar, Karrie Emerson, Bridget Holloman, David Hawk, GT Taylor, Keith Fisher, Amber Lynn

schramm
2020-09-22
vad var det jag precis bevittnade?
amam
2017-11-14
Typ som man tagit en ostig 50tals rulle om utomjordingar och korsat den med en lågbudgetslashe från 80-talet. På papperet så låter det bra men resultatet i den här filmen är under all kritik. Ologisk, dåliga effekter, dåliga skådisar och inte direkt underhållande heller.

2017-08-08
Överdriven och fånig men samtidigt ganska underhållande.
Robkiller
2017-04-12
80-tals sci-fi med blodtörstande utomjordingar, och lättklädda ungdomar som råkar illa ut... hyfsat ologisk handling och risiga skådespelare. Men ändå uppfriskande ocensurerad och väldigt underhållande... segar dock ur lite efter ett tag.
2009-10-07
Ojoj, inte trodde jag att den faktiskt skulle vara så horribelt dålig. Det jag gillar mest är att det inte finns nån som helst logik i något nån gör.
2008-04-16
Denna film har ALLT man kan begära! (8-/15)