2.4

Bad Neighbours

Ett par med en nyfödd bebis står inför oväntade svårigheter när de tvingas bo grannar med en studentförening.

Originaltitel Neighbors
Alternativ titel Bad Neighbours
Regissör Nicholas Stoller
Manus Andrew Jay Cohen, Brendan O'Brien
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Seth Rogen, Zac Efron, Rose Byrne, Dave Franco, Christopher Mintz-Plasse, Jerrod Carmichael, Ike Barinholtz, Carla Gallo, Lisa Kudrow, Craig Roberts, Hannibal Buress, Halston Sage, Ali Cobrin, Jason Mantzoukas, Kira Sternbach, Brian Huskey, Randall Park, Andy Samberg, Akiva Schaffer, Jorma Taccone, Adam Devine, Blake Anderson, Anders Holm, Kyle Newacheck, Jake M Johnson, Liz Cackowski, Natasha Leggero

Skapad 2019-12-03 av Albion1
Det här är en film om ungdomar, fördomar, våld, sex och rock ’n roll. Samförståndet är väldigt bra mellan skådespelarna Seth Rogen och Rose Byrne i rollerna som Mac och Kelly, ett ungt gift...   Läs mer »

Murvel48
2020-04-12
Jag var inställd på en Seth Rogen-katastrof så filmen blev en positiv överraskning. Stark tvåa.
Murvel48
2020-04-12
2017-10-25
Portugallien
2017-05-27
gjoob
2016-10-01
Man får vad man väntat och det är riktigt lågt. Hyfsat underhållande för stunden, men i längden blir frat boy-humorn för mycket även för mig (trots att jag satte ribban väldigt lågt).
RunRiot
2016-06-22
Jag har en allvarlig allergi mot Seth Rogen, men här är han faktiskt uthärdlig. Den riktiga showen står dock Zac Efron och Dave Franco för.
BrutusBeefcake
2016-05-09
Finns några klockrena scener så som när Zac är Travis Bickle, men det är för mycket fånigt som tar upp all tid och en jobbig, enerverande Seth Rogen. Varför får han vara med i filmer? Så otroligt irriterande när han går runt och förklarar allt han gör i det minsta detalj, det är inte roligt. Filmen hade varit mycket bättre utan honom. (5/15)
vonadel
2016-03-21
Ok, det ska erkännas att jag inte är ett större fan av Seth Rogen, men då jag hade hört att Denna faktiskt skulle vara bra trots allt, så hade jag ändå ganska höga förväntningar. De infriades inte riktigt. Var på bra humör och upplagd för denna typ av film, och det fungerade i början, men inte hela filmen igenom. 5/10
Tatty
2015-12-15
Älskar filmen. Den är rolig! De är inte kloka i huvudet denna här snygge killen som spelar Zac Efron och så föräldrarna. De är underbara knäppa. Fick mig att skratta vissa gångerna.
smillans
2015-11-14
Åh nej vad dålig. Hade trott den skulle va lite rolig men detta va verkligen skräp