2.3

Never Too Young To Die

En hemlig agent mördas och den nu föräldralösa sonen som är gymnast i sin skola anluter sig med sin mördade fars agentvän för att lösa mordet.

Originaltitel Never Too Young to Die
Regissör Gil Bettman
Manus Anthony Foutz, Steven Paul
Genre 80-tal, Action, Drama
Skådespelare John Stamos, Vanity, Gene Simmons, George Lazenby, Peter Kwong, Ed Brock, John Anderson, Robert Englund, Tara Buckman, Curtis Taylor

idd
2019-03-24
Gene Simmons borde va skurken i alla filmer!
dudson
2017-05-30
Underbart ostig och check tuggummi action. Härligt se Simmons i en sån flippad roll. Och kultige Lazenby drar sitt strå till stacken. Undvik bara den svenskaVhs släppet! Totalt sönderklippt.
Dele
2015-11-26
Ett praktexempel på dum skräpkultur. Visst underhållningsvärde, men det kvävs liksom av den oändliga mängden dumheter som outtröttligt matas ut.

2012-10-23
Jag söker efter en riktig skitfilm, men det här duger inte. Jag känner ingen direkt uselhet utan en standard B-film från åttiotalet, även om en viss idioti finns.
menschenfeind
2012-04-01
Väldigt B, skådespeleriet är ju dåligt och handling och dialog är mer än lovligt dumt, men det är rätt intensivt, underhållande och "coolt", och syntmusiken låter precis som den ska!
blues
2004-10-28
Oj oj oj vilka minnen man har av denna rulle. Gene som härlig bad guy, John Stamos och Vanity i het sexecen. Action och 80-tal.