2.3

New Blood

Alan White lever ett liv i kaos. Han är alkoholist och hans dotter är på väg att dö av ett hjärtfel. En kväll knackar någon på porten. Det är hans son Danny som inte visat sig på sju år. För fadern blir besöket lika traumatiskt som välkommet. Danny blöder nämligen kraftigt från en skottskada i magen och föreslår att han ska donera sitt eget hjärta till sin syster. Men han är inte beredd att lämna livet utan något i utbyte

Originaltitel New Blood
Regissör Michael Hurst
Manus Michael Hurst
Genre Action, Thriller, 90-tal
Skådespelare John Hurt, Nick Moran, Carrie-Anne Moss, Shawn Wayans, Joe Pantoliano, Gouchy Boy, A C Peterson, Eugene Robert Glazer, Arthur Eng, Alex Karzis

need_sleep
2011-09-24
Svag 2:a...
jonbo
2009-07-10
OK tidsfördriv.
Blink182
2007-01-28
Skådespelet e inget att hurra för och filmen hade kunnat bli så otroligt mycket bättre. Men filmen har vissa ljusa stunder. Slutet är ett exempel. Annars är det här ingen film jag skulle rekomendera.
Docklands
2007-01-18
Ja håler med Backlund87 "Totalt skitdålig film" är ett rätt bra sätta att beskriva den hära smörjan
2006-10-04
Nick Morans skitkassa skådespel förstör väldigt mycket av denna coola B-film.
Backlund87
2006-08-29
Totalt skitdålig film. En skam. Carrie Ann blir inte heller särskilt sevärd i denna film.

2005-06-12
bra plot. Men det är det enda som är bra.
brolin
2005-04-01
njaa-ee.. den va..inte det den verkade försöka va..
Bambini
2005-03-09
hmm, tror inte det va
marcus_frisk
2004-11-24
vart kan man hitta sämre skådespelare och sämre handling tillsammans?