2.2

Night Hunter

Uppföljare till Chuck Norris-filmen "Invasion USA". Matt Hunter, den här gången spelad av Michael Dudikoff, är en tuff fd CIA-agent, som dragit sig tillbaka till en farm i Louisiana. När hans bäste väns hela familj blir utplånad av en högerextremistiskt terrororganisation, vid namn Pentangle, inser han att den måste stoppas till varje pris.

Originaltitel Avenging Force
Regissör Sam Firstenberg
Manus James Booth
Genre Action, 80-tal
Skådespelare Michael Dudikoff, Steve James (I), John P Ryan, James Booth, Bill Wallace

GrandMaster_E
2019-01-21
Cool ju
kanemura
2016-03-08
Fick tag i den på DVD från Engelska Amazon! Ta en titt där, var ganska billig också! Verkar vara MGM-utgåvan.
bad_droidboy
2015-07-09
Cannon-kul som man brukar säga
Valross
2012-04-23
För någon som har tränat kendo är detta synnerligen underhållande
dudson
2010-10-16
Skit Häfftig Människo-jakt film som man kan se om hur Många gånger som Helst!! Släpp den på dvd Genast!!
2010-08-31
Och nu har jag sett den oklippt på dvd och kan fortf konstatera att det är en riktigt underhållande skräpfilm. Trean består
Zzooouhh
2010-05-05
Svinball film. Träskscenen är monumental! Action blir inte mer underhållande.
2006-09-11
Den här är lite småhäftig med några schyssta jaktscener. Och John p Ryan funkar alltid som skurk
Tompa1984
2005-05-21
Visst en b-film men en stor sådan för den då unge b-skådisen dudikoff,men jag gillar den här filmen och tycker klart att det är hans bästa. Vill ha den på dvd men den finns ju ingenstans inte ens i U.S.A
Elektric
2004-09-20