1.4

Nightmare City 2035

I framtiden så ligger världen i ruiner. Men de som styr världen har installerat ett datachip i alla medborgares hjärnor så att man tror att man lever i en mycket vacker värld. Några rebeller får reda på sanningen och vill nu att den ska komma ut till folket. De som styr försöker stoppa dem till varje pris.

Originaltitel Nightmare City 2035
Regissör Terence H Winkless
Manus Raly Radouloff, Terence H Winkless
Genre 2000-tal, Action, Science Fiction
Skådespelare Maxwell Caulfield, Alexis Thorpe, Todd Jensen, Stefan Ivanov, Mike McCoy, Velizar Binev

volvo_240
2008-08-19
wow, det här var dåligt. förväxla ej denna dyngan med NightmarCity från 1980. Fattar inte att nåt sånthär kan få finansiellt stöd öht.
PappaLondon
2008-02-09
" Fascinerande kass! " där sa du det!
Greven81
2007-12-29
Fascinerande kass! Slagsmålen sker på gammaldags manöver där en person fullständigt bankar skiten ur person två innan denne helt plötsligt reser sig med oanade krafter och bankar skiten ur person ett. Dataanimationer och effekter fasligt usla för att vara 2007! Kalkonvarning helt överflödig för denna film, strutsvarning utfärdas!
PatrikSandgren
2007-11-21
Matrix ripoff med fruktansvärt taffliga skådespelare och ointressant handling. Dessutom är effekterna undermåliga.
yangbo
2007-11-04
C-klass film. Varning från min sida.