1.4

Nine Lives

Nio vänner samlas i en gammal skotsk herrgård avskild från omvärlden, med många mil till närmsta bofasta bebyggelse. Det är ett gammalt arvegods till en av de nios föräldrar och de är där för att fira dennes födelsedag. Det mörka förflutna som ledde till att godset kom att hamna i deras väns förfäders ägo är på väg upp till ytan, och med det väntar ett grymt uppvaknande för dem alla...

Originaltitel Nine Lives
Regissör Andrew Green
Manus Andrew Green, Tom MacRae
Genre 2000-tal, Thriller, Skräck
Skådespelare David Nicolle, Amelia Warner, Ben Peyton, Rosie Fellner, Patrick Kennedy, James Schlesinger, Vivienne Harvey, Paris Hilton, Lex Shrapnel

2013-01-26
När Paris Hiltons skådespel inte är sämre än någon annans i en film så finns det inte mycket att förlita sig på. Bottenbetyg.
2012-08-04
Förutom några stiliga slottsmiljöer är de bara ren dynga.
Djason
2012-07-22
Kassa skådisar med kassa Paris Hilton i spetsen, blir aldrig spännande och klischerna står som spön i baken.
TheHorrorfan
2011-08-17
Den här filmen har förskräckligt skådespel konstigt nog så är Paris Hilton den bästa skådespelaren? Dödsscenerna får man inte se hur dom är gjorda för de klipper bort det så fort nån dör. Sen så är det den här extrema tråkigheten som verkligen är BORING! Filmen förtjänar den vackra bajsbruna 1an.
GrandMaster_E
2010-03-15
Gud så tråkig!!
Bomkia
2010-02-10
Inte fullt så dålig som dess IMDB-betyg får en att tro. En måttligt underhållande skräckthriller. 2a.