1.8

Ninja

En amerikansk föräldralös man som växt upp på ninjaskola försöker skydda en hemlig låda från en före detta elev som numera jobbar som lönnmördare.

Originaltitel Ninja
Regissör Isaac Florentine
Manus Zaki Rubenstein
Genre Action, Drama, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Miles Anderson, Todd Jensen, Togo Igawa, Scott Adkins, Tsuyoshi Ihara, Garrick Hagon, Valentin Ganev, Nikolai Sotirov, Mika Hijii, Kenji Motomiya

lave
2019-06-23
Äkta 80-tals ninja-ostrulle - från 2009? Det finns hopp om livet.
Zebulonm
2017-02-14
Bra fighting sccener men en hel del usla skådespelare...
Xeno
2015-11-09
Fränt! Ninja 2 shadow of a tear ät också klart bra! Gillar man Ninjarullar ska man absolut se denna!

2014-07-07
Trots sina många brister var den ganska underhållande. En svag trea tycker jag den är värd.
Harford
2014-06-21
Bulgarisk (!) ninja-action. Bulgarien har tack vare låga löner blivit det nya favoritlandet att spela in lågbudgetfilmer i. Tack vare det och några inköpta filmscener bland annat på New York blir priset mycket lågt. Men inte bra. Några ganska snygga fightingscener, men det är allt. Uruselt skådespeleri och manus!
Sir_Lord
2014-01-22
Trög rulle där inga av skådespelarna visar några större talanger. En del fajtscener är snygga bitvis men sen har de misslyckats kapitalt i klippningen så ett flertal scener bryts mitt i. Sen ska det såklart tryckas in en seg kärlekshistoria i detta oxå.
menschenfeind
2013-07-22
För tiden bra foto och ljussättning dras tyvärr ned en del av att den ser så digital ut samt den alltid så irriterande "300-effekten". Trist soundtrack och dåligt ljud som får allt att kännas dubbat förstör ytterligare, men tycker ändå det är en ovanligt lyckad "retro-90-talsaction".
Bomkia
2013-04-20
Suck, tröttsam och dum action med träbock i huvudrollen. Se om "American Ninja". 1a.
Murvel48
2013-04-17
Den var i alla fall föredömligt kort...
SaaaTaaN
2013-01-03