1.8

Ninja Kids

Aktionkomedi om tre ungdomar som undervisas i ninjutsu av sin farfar. Första filmen som senare fått en rad uppföljare.

Originaltitel 3 Ninjas
Regissör Jon Turteltaub
Manus Edward Emanuel, Kenny Kim
Genre Komedi, Familjefilm, 90-tal
Skådespelare Victor Wong, Max Elliott Slade, Michael Treanor, Chad Power, Rand Kingsley, Alan McRae, Margarita Franco, Kate Sargeant, Joel Swetow

Scooter634
2012-11-26
Det enda bra med filmen var de tre höga dudesen som skulle kidnappa ungarna. Och det man blir mest förbannad över är lätet "hiyaa" som ungarna använder till varje rörelse dom gör.
Angeliana
2012-09-21
Jag såg aldrig denna när jag var liten, så har ingen nostalgi att lite på. Men den var lite småsöt, med en liten känsla av Turtles.

2010-05-02
detta är nostalgi! :)
FilmGuden
2010-01-19
Självmedvetet trams med tillräcklig glimt i ögat, för att lyckas bli ganska rolig.
ami86
2009-12-19
Men, alltså, man kan inte se en sån här film som vuxen och tycka att den är bra. Men är man under 12 tycker man säkert att detta är en kanonfilm. Jag gillade den skarpt som liten, tyckte de var skitcoola. Lite Ensam-Hemma rip-off kanske, men den är trots allt kul. Men den är definitivt superfjantig.
Blink182
2009-08-13
nej, nej, nej
Algotsson
2008-09-14
Ovanligt rolig för att vara en amerikansk familjefilm, men det säger dock inte så mycket...
Cunning
2008-05-28
"the laughs never stop"
Terran
2008-02-29
Dem är för fan inga ninjas!!
RSQuattro
2008-01-16
Hehe gammal goding. Man kan inte förvänta sig för mycket av en sådan film. Kul tyckte jag när jag såg den för många många år sen