2.1

No Good Deed

När polisen Jack är på jakt efter en försvunnen tonåring tas han tillfånga av en rånarliga, som tror att Jack är ute efter dem. Jack tvingas sitta bunden medan de svindlar en bank, och han övervakas hela tiden av den sköna Erin. Bankjobbet går inte så smidigt som rånarna hade hoppats och snart sätts lojaliteten på prov. I potten: 10 miljoner dollar.

Originaltitel The House on Turk Street
Alternativ titel No Good Deed - Goes Unpunished
Regissör Bob Rafelson
Manus Dashiell Hammett, Steve Barancik, Christopher Canaan
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Stellan Skarsgård, Milla Jovovich, Samuel L Jackson, Doug Hutchison, Joss Ackland, Grace Zabriskie, Jonathan Higgins, Shannon Lawson

Skapad 2019-12-04 av billybob
När polisen Jack är på jakt efter en försvunnen tonåring tas han tillfånga av en rånarliga som tror att Jack är ute efter dem. Jack tvingas sitta bunden medan de svindlar en bank, och han öve...   Läs mer »

2021-03-20
Snacka om way out story...Känns mera som en komedi ibland. Jackson ser Xtremt utråkad mesta av tiden då han blir mer & mer gråhårig/ Fräckt ändå med Herr Scars som springer runt i en sadistisk mucchee. Sen även en hel del ultra roliga scener#) (stabil2a)
2018-09-01
Vilken tråkig kalkonrulle. Men var ändå lite nyfiken och eftersom jag gjorde annat samtidigt så var jag inte uttråkad.
Murvel48
2016-10-22
Annorlunda och svårförutsägbar story. Jag gillade den.
Brouhaha
2016-02-02
"I've had it with these motherfucking houses on this motherfucking street!" Hehe, riktigt rolig. Det kändes inte som om någon av skådespelarna var seriös. Jag menar, Douggie, det måste ju ha varit ett skämt. Men Sammy LJ är Sammy LJ, så en tvåa förtjänar den definitivt.
2015-06-20
Blev innan filmen förvånad över att jag inte hade hört talas om den med tanke på de välkända skådespelarna i den. Nu efteråt är jag inte lika förvånad, då detta visade sig vara ett riktigt sömnpiller till film. 1+
LTT86
2014-09-18
zzzzzz...... zzzzzzz..... zzzzzzz... höhöhöhhh..... hhöö va... va? Oj, sorry. Somnade av tråkighet. Vad har jag missat? En lite sekund av Jovovichs bröst och inga svordomar av Jacksons. Ingenting speciell alltså.
Almgren
2013-05-11
Gav upp efter 20 minuter av skräpet.
larsen1976
2011-11-19
Visst har den sina stunder, men trots en imponerande skådespelarensamble så övertygar den inte... tänkte ge den en trea, men den får snällt nöja sig med en 2:A.
robert_akesson
2007-10-14
Milla Jovovich i sin lila klänning... Där rök 24h koncentrationsförmåga!
LittleBigAun
2007-08-10
Trots både Samuel och Stellan blir det inget av det här.