3.1

No Time to Die

James Bond har lämnat sin tjänst och njuter av ett lugnt liv på Jamaica. Det blir dock kortvarigt när hans gamla vän Felix Leiter från CIA dyker upp och ber om hjälp. Uppdraget att rädda en kidnappad forskare visar sig bli mer förrädiskt än väntat.

Originaltitel No Time to Die
Alternativ titel Bond 25
Regissör Cary Joji Fukunaga
Manus Cary Joji Fukunaga, Neal Purvis, Robert Wade, Phoebe Waller-Bridge
Genre Action, Thriller, Äventyr, 2020-talet
Skådespelare Daniel Craig, Rami Malek, Lea Seydoux, Lashana Lynch, Ben Whishaw, Naomie Harris, Ana de Armas, Jeffrey Wright, Christoph Waltz, Ralph Fiennes, Rory Kinnear, David Dencik, Dali Benssalah, Billy Magnussen, Brigitte Millar

hsimpson
2022-01-19
Alldeles för lång, och lite för schizofren när den försöker behålla seriositeten från Craig-eran, men återknyta till "trams-grunderna". Bond funkar bättre när det är helt seriöst (som jag tycker att Skyfall lyckas bäst med) eller rent "kärt strunt", som många av de gamla.
Stiggy
2022-01-14
Dem borde ha lagt ner Bond efter Spectre från 2015 filmen är inte lika bra som dem tidigare filmerna med Daniel Craig men bättre än Qauntum of solace
Starkbröl
2021-12-30
Svag tvåa. Usel film och den klart sämsta Craig-bondfilmen. Det blir för långt för att skriva allt som är fel med den här, det får räcka med rekommendationen att se om den utmärkta Casino Royale istället, och glöm bort att denna franchise-dödande film ens finns. Ana de Armas är bra, Rami Malek är dålig och alldeles enormt felcastad.
Spook
2021-12-21
Lite väl förutsägbar...
Xeno
2021-11-26
Craigs sämsta. Befarar att Bondfilmerna om de fortsätter bara kommer bli värre och sämre. Ska det va på detta vis så låt 007 gå i graven. Snälla...
labi
2021-11-21
Tycker till skillnad från många att det är en bra film mätt med Bond-mått. Innehåller de obligatoriska elementen, men också några "WTF?!" och det ska bli intressant att se vart the Broccolis tar 007 härnäst. Hoppas fortfarande på Dominic Cooper som nye Bond, men vad vet man? Kanske nöjer man sig efter Craig?
erik88
2021-11-20
Sämsta bondfilmen på länge. Fula animerade sekvenser och en trälig story. -3.
espresso.life
2021-11-18
Detta är en mycket knapp 3:a, borde vara en 2:a. Bond bruka var var nytt, idérikt action. Det är det långt ifrån idag :(
Borrman
2021-11-13
Besvikelse. Inget nytt som får ögonbrynen att resa sig här. Lång och ointressant på många plan.
cedmoy
2021-11-11
jag bryr mig inte så mycket