1.8

No Tomorrow

En gangster skaffar sig kontakter på ett lokalt rederi för att kunna genomföra sina illegala leveranser. Men FBI är honom på spåren.

Originaltitel No Tomorrow
Regissör Master P
Manus Terry Cunningham
Genre 90-tal, Kriminalare, Drama
Skådespelare Gary Busey, Gary Daniels, Jeff Fahey, Pam Grier, Master P, Frank Zagarino, Clifton Powell, Larry Manetti, Jodi Bianca Wise, George Cheung

2013-11-17
Gary Daniels är en bra fighter och det var just därför jag plockade upp den här smörjan för en tia. Det hela drar igång med en skön actionscen med eldkastare och sen verkade pengarna ta slut. Poänglöst dravel utan en enda fight av Daniels och en försupen Busey.
Anonymus
2011-08-09
Typisk Master P / No limit films klassiker som jag tyvärr inte kan låta bli att inte tycka illa om. Underhållande som vanligt, massor av musik och marknadsföring av no limit artisterna, ganska slitet skådespel Gary Busey höjer dock, tonvis med action. Rekomenderas helk klart till fans för att man skall uppskatta denna.
2010-07-01
Gary Daniels är alltid rätt! (5+/15)
Ramza
2008-02-22
Kungligt många b-skådisar. Rätt tråkig dock.
AsianDawn
2004-12-21
Underbart bedrövligt usel. De lånade scenerna från Air America är pricken över i:et.