2.7

Nobel Son

En historia om en dysfunktionell familj bestående av en nobelprisvinnare, hans fru och deras son.

Originaltitel Nobel Son
Regissör Randall Miller
Manus Jody Savin, Randall Miller
Genre Drama, Komedi, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Alan Rickman, Bryan Greenberg, Shawn Hatosy, Mary Steenburgen, Bill Pullman, Eliza Dushku, Danny DeVito, Lindy Booth, Ted Danson, Tracey Walter, Ernie Hudson, Johanna Torell

Bumsi
2013-03-11
Bra skådespeleri, bra manus, underhållande, trovärdiga karaktärer och ovanligt uppfriskande.
carnevil
2012-01-15
Den som mixat in den vidriga Ibiza-technon så högt att viss dialog knappt går att höra borde nog överväga att knarka mindre.
jonbo
2011-11-02
Är väl ingen actionfilm direkt. Men en rätt så underhållande skruvad kriminalkomedi. Som många andra där ute. Rickman är dock alltid bra på uppblåsta smilfinkar.
jerker_dahlman
2011-10-31
dålig. försöker vara "häftig" typ men det går sådääer
TokigiFilm
2010-11-20
Alan Rickman är enda anledningen till att jag tittar klart på filmen. Han är bra, det andra nej tack inget för mej.. Men få en svag två:a tack vare Alan Rickman.
Juu_W
2010-09-04
Lite väl osammanhängande story, det var en del saker jag inte hängde med på men annars var den ganska underhållande...
Fraggeln
2010-07-09
Nej den här filmen håller inte måttet. Osammanhängande story och dåligt val av skådespelare.
joakimfischer
2010-04-13
bra film, men det känns som dom hoppat över små delar av filmen som gör att det flyter samman. i övrigt lite velig story... men som sagt, ändå rätt underhållande
Setebos
2009-03-22
Jag fann denna mycket underhållande. Sen att jag älskar Alan Rickman hjälper kanske upp betyget en del, men det finns ingen tvekan om att denna är mycket sevärd.
Sanddy
2009-03-20
Bryan Greenberg gör allt!