1.9

Nobody Sleeps in the Woods Tonight

Djupt inne i skogen deltar en grupp tonåringar i ett läger för teknikmissbrukare. Men bland träden lurar en fara som hotar att ändra deras status till offline för alltid.

Originaltitel W lesie dzis nie zasnie nikt
Regissör Bartosz M Kowalski
Manus Bartosz M Kowalski, Jan Kwiecinski, Mirella Zaradkiewicz
Genre Thriller, Skräck, Fantasy
Skådespelare Julia Wieniawa-Narkiewicz, Michal Lupa, Wiktoria Gasiewska, Stanislaw Cywka, Sebastian Dela, Gabriela Muskala, Michal Zbroja, Miroslaw Zbrojewicz, Piotr Cyrwus, Olaf Lubaszenko, Wojciech Mecwaldowski, Bartlomiej Kotschedoff, Bartlomiej Firlet, Izabela Dabrowska, Malgorzata Szczerbowska, Robert Wabich, Jakub Góralczuk, Filip Góralczuk, Agnieszka Czekanska, Jaroslaw Golec, Julia Kostow, Sebastian Stankiewicz

amam
2020-12-06
Stark tvåa. Det finns mycket utrymme för förbättringar i den här men om man bortser från allt borttappat potential så är det en halvskön slasher som är uppenbart gjord som en hyllning till genren.
Stan
2020-11-21
Dussinskräckis med alla klichéer men antar att det var tanken, att det skulle vara en dos ironi men det blir rätt tamt på den fronten. Ingen spänning, ingen logik och inget är genomtänkt. Några småroliga karaktärer, ett par schyssta tuttar och lite svordomar räddar den från kalkon
2020-11-21
Haha, när man tror att man har sett allt av dumhet, går det tydligen att se lite till. Jag måste säga att filmfan var lite underhållande...
theFeber
2020-11-09
Aj aj aj. Detta var plågsamt. Inte mycket som var kul här, om möjligen att de vågar ta upp lite socialt utanförskap.
Tatty
2020-11-01
Brutal och lite äcklig men dålig film! Usch!
Hanness
2020-10-29