2.9

Normal

En trafikolycka med dödlig utgång för samma en grupp människor som var och en måste bearbeta det hemska som hänt.

Originaltitel Normal
Regissör Carl Bessai
Manus Carl Bessai, Travis McDonald
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Carrie-Anne Moss, Callum Keith Rennie, Kevin Zegers, Cameron Bright, Benjamin Ratner, Andrew Airlie, Tara Frederick, Allison Hossack, Elyse Levesque, Hrothgar Mathews, Tygh Runyan, Lauren Lee Smith, Camille Sullivan, Michael Riley, Britt Irvin

filmfreak1
2012-04-28
Ok film, dock allt för amatörmässig. Tygh Runyan gör det bra. 2a!
MrsSchnieder
2009-07-25
Jag vet inte vad jag ska ge för betyg, jag ser normalt sett inte såna här filmer. Gråa livsdramer..
ninna_90
2009-02-27
Denna är välgt grym jag tycker alla är riktigt bra och den visar väldigt fint hur en olycka kan försöra många liv en ung pojke dör i en bil crash och 5 liv förstörs med honom: mamman, pappan, vittnet, den skyldige och den bästa kompisen
Mysharry
2008-05-16
Mathews gör en lysande insats som autistisk bror till Rennies misslyckade författare. Jag har inte sett något lika övertygande sen DiCaprio i Gilbert Grape. En samling aparta människor, sammanknutna av sina egna privata helveten - att hantera sorgen efter en tragisk olycka. Starkt rakt över.