2.3

Nu fightas vi igen

Philo Beddoe är en bilmekaniker som extraknäcker genom att boxas illegalt. När han vill sluta blandar sig några gangsters i.

Originaltitel Any Which Way You Can
Regissör Buddy Van Horn
Manus Stanford Sherman
Genre Komedi, 80-tal
Skådespelare Clint Eastwood, Sondra Locke, Ruth Gordon, William Smith, Geoffrey Lewis, Harry Guardino, Michael Cavanaugh, Barry Corbin, John Quade

2019-07-02
Rätt kass, den är inte helt utan underhållningsvärde och har sina bättre stunder. Men det håller ta mig fan verkligen inte i nästan 2 timmar...
Raimo_1985
2015-12-12
Filmen innan är rolig. Den här är bara korkad, och inte rolig. Homer Simpson skulle nog gilla den ;)
LTT86
2014-09-06
Så låt mig se om jag fattar det här rätt, efter allt skit som Sondra Lockes karaktär gjorde mot Clint Eastwoods karaktär, är nu totalt bortglömt och dom är helt lugna med varandra? Jag är ledsen, men jag kan inte köpa det!! Det är som om allt skit dom gick igenom aldrig existerade!! Det är bullshit!! Och vad som är värre är att det här är förmodligen den enda gången som jag inte kan skylla på Sondra Locke, hennes karaktär var hemsk! Inte hon själv. Men åtminstone humor är bättre än första filmen.
100tonvalspäck
2013-09-09
Antagligen en sådan film som inte mår bra av att ses om. Älskade den när jag var liten, filmen som fick mig att vilja bli kompis med en apa.
dudson
2012-08-05
Skön och med glimten i ögat gör denna film helt klart sevärd! Sen är Orangutangen bara för rolig t.e.x när han skiter i folks bilar lol)
missbaath
2012-05-30
Inte ofta en tvåa är är bättre än ettan! I undantag från T1 och T2 då så klart ;). Dock gillar jag denna mer än ettan, ettan är bra, men den är lite tragglig och i 2an är det mer fight på ett annat sätt :). Knuttarna är ju oxå bara för sköna! :D
ClintanTheKing
2012-05-03
Inte lika vass som första, men den håller bra ändå. MC-pajsarna är för sköna alltså. Och Clintans fight mot den andra snubben är häftig att se.
ferttoo
2011-12-21
Charmen duger.
Brouhaha
2011-10-29
Faktiskt bättre än ettan. Hårdare slagsmål, fler skrikande däck och William Smiths högst imponerande armmuskulatur säkrar 3'an.
Nathalena
2011-06-30
Sämre än ettan, men tyvärr finns inget lägre betyg än ett.