1.8

Nude on the Moon

Dr. Huntley och Professor Nichols har lyckats bygga en månraket. När de väl når till månen upptäcker de ett samhälle fyllt av nakna kvinnor.

Originaltitel Nude on the Moon
Alternativ titel Girls on the Moon, Nature Girls on the Moon, The Moondolls
Regissör Doris Wishman, Raymond Phelan
Manus Doris Wishman, Raymond Phelan
Genre Fantasy, Science Fiction, 60-tal
Skådespelare Charles Allen, Hugh Brooks, Joyce Brooks, Lester Brown, Evelyn Burke, Joyce M Geary, Lacey Kelly, Robert W Kyorimee, Mary Lassey, Shelby Livingston, Marietta

2017-10-09
Tråkigt och besvärande dumt. Kanske hade fått en tvåa om jag inte hade överdoserat Wishmans nudistfilmer. Fast å andra sidan så spelas det ingen volleyboll, så vad ska det då vara bra för? (3/15)
XenoMorph
2007-02-06
Långt ifrån lika "bra" som förväntat. Mer seg än rolig, då egentligen ingenting händer i hela filmen.
leFink
2005-06-29
jag köpte denna filmen för jag tyckte den lät ball och det var vad den var. Ball men såååååå tråkig. Tråkigt för armstrong och dom att det inte var riktigt som i denna filmen när dom kom upp till månen! Fin moonstrip som extramaterial!!! hahaha
NoWireHangers
2004-12-20
man hade ju kunnat tro att den iaf skulle va lite rolig, men första halvan är det mest en massa snack och andra halvan går de bara runt på månen och det händer ingenting. Segt...