2.3

Office Christmas Party

När hans stränga syster till VD hotar att lägga ner hans avdelning, ställer avdelningschefen till med en episk julfest för att säkra en ny kund som kan rädda deras jobb. Som många julfester dock, så går festen helt överstyr.

Originaltitel Office Christmas Party
Regissör Josh Gordon, Will Speck
Manus Justin Malen, Dan Mazer, Laura Solon
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jason Bateman, Olivia Munn, T J Miller, Jennifer Aniston, Kate McKinnon, Courtney B Vance, Jillian Bell, Rob Corddry, Vanessa Bayer, Randall Park, Sam Richardson, Karan Soni, Jamie Chung, Abbey Lee, Da'Vine Joy Randolph, Andrew Leeds, Oliver Cooper, Chloe Wepper, Matt Walsh, Ben Falcone, Adrian Martinez, Fortune Feimster, Erick Chavarria, Nick Peine, Michael Tourek

finkan
2020-01-07
Småkul, roar för stunden
fridenpaden
2019-01-28
Har svårt för såna här filmer där allting blir "tokigt".
haajen
2019-01-06
Visst skrattar en ibland men verkligen film som förbrukningsvara.
asasae
2018-12-25
Lökig film som inte förtjänas se på!
brtkrbzhnv
2018-12-24
Gullig feelgoodjulfilm med knark och horor och romantik.
vonadel
2018-12-12
Håller i stort med Christofer. Börjar lovande, håller ett tag, men tappar mot slutet. 6/10
supermancover
2018-11-18
Denna får en tvåa endast för att det är så många skådisar jag tycker mycket om och de höjer en annars värdelös film.
Christofer
2018-11-08
Upplösningen var usel, men eftersom festen var såpss kul ändå med sitt totalkaos så ger jag det ändå en trea, även om jag kanske är lite väl snäll här. Det var ju trots allt ganska underhållande fram tills det bara blev lökigt.
filosofen
2018-10-17
Skratten duggade tätt. Sköj!
Murvel48
2018-10-11