2.2

Lovligt byte

Den arbetslösa och nyligen frånskilda Stephanie Plum får ett jobb på sin kusins företag. Hennes första uppdrag blir att hitta en efterlyst polis som smitit från borgen. Uppdraget kompliceras dock av Stephanies och polisens romantiska förflutna.

Originaltitel One for the Money
Regissör Julie Anne Robinson
Manus Liz Brixius, Kirsten Smith, Stacy Sherman
Genre Komedi, Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Katherine Heigl, Jason O'Mara, Daniel Sunjata, John Leguizamo, Debbie Reynolds, Debra Monk, Louis Mustillo, Nate Mooney, Adam Paul, Fisher Stevens, Ana Reeder, Patrick Fischler, Sherri Shepherd, Ryan Michelle Bathe, Leonardo Nam, Annie Parisse

Albion
2018-05-08
Ytligt och ibland på fel sida gränsen till tramsdiket men har ett visst mått av charmighet över sig och jag tycker Heigl för all del tillför filmen det där som gör att det hela går att se på med viss behållning. Betyget blir en svag 3;a, dvs 3-
markus1990
2018-02-24
Inget speciellt
HerrNenne
2017-08-11
Standard som lyckas vara både lite tråkig och lite underhållande. Heigl håller upp filmen rätt mycket på egen hand och är sevärd.
wasteoftime
2017-05-30
Alltså, vad gör jag med mitt liv, undrar jag rätt ofta. När jag ser den här filmen är en av de stunderna. Katherine Heigl, är ju löjligt snygg, men det räcker ju inte för att göra film på, vilket lite verkar vara premissen här. Boken må vara bra, ingen aning, men den här filmen är det inte. Som oktoberfesten nämner tidigare, allt är dåligt. Sedan ska man väl inte påstå att den tillhör det verkliga bottenskiktet heller.4,2 på SH-skalan.
Murvel48
2016-12-03
Räcker det med att se halva filmen för att sätta betyg? Jag orkade inte mer...
Elizadushkufan
2016-03-28
Boken är en 5:a, men filmen blir aldrig i närheten av boken när det gäller kvalité. Det känns som att filmen gjorts än mer komiskt än vad boken är. Vissa av skådespelarna övertygar inte riktigt helt, men för att vara en komedi tycker jag den är mycket bra, då jag annars har svårt för just komedi. Heigl är rolig och gör ett ganska bra jobb. Som helhet tycker jag den är välgjord, även om jag nog föredragit mer åt action med denna typ av handling.
XJR
2016-01-18
Om det vara bara Heigls utseende, så blir det en 5! Men, det är ju lite mer som ska bedömas... Duger dock att slöglo på, och hennes sidekick som räddar henne gång på gång, är skönt cool. En 3 är den trots allt värd.
Avatard
2013-09-05
Tycker om boken. Tycker om Heigl. Tycker om filmen.
oktoberfrosten
2013-09-01
allt var dåligt. dåligt manus, dålig story, dåligt skådespel, dålig kvinnosyn, dåligt, dåligt, dåligt.
passi0n
2013-06-16