3.2

One Piece Movie 7 - Karakuri Castle's Mecha Giant Soldier

Luffys besättning fick upp en kista ifrån en sjö förgått fartyg, men inne i kistan fanns inte skatter utan en gammal tant. Den gamla tanten lovade skatter om Luffys besättning tog henne hem, till "Mecha Island". Men när de kom till ön så blev de först anfallna utav självaste herren för ön. Men senare så valde herren av ön att han skulle använda Luffys besättning istället för att lösa öns hemliga gåta.

Originaltitel Karakuri Shiro no Mecha Kyohei
Alternativ titel The Giant Mechanical Soldier of Karakuri Castle, One Piece The Movie: The Giant Mechanical Soldier of Karakuri Castle
Regissör Kônosuke Uda
Manus Masahiro Ito
Genre 2000-tal, Animerad, Action, Komedi, Fantasy, Science Fiction
Skådespelare Mayumi Tanaka (röst), Akemi Okamura (röst), Kappei Yamaguchi (röst), Hisako Kyôda (röst), Takeshi Aono (röst), Kazue Ikura (röst), Yuriko Yamaguchi (röst), Kazuya Nakai (röst), Hiroaki Hirata (röst), Goro Inagaki (röst), Koji Kato (röst), Keiichi Yamamoto

ShinobiWan
2014-11-12
Lite missnöjd men ok!
Valarn
2013-11-19
Nej, även denna medioker.
Pussyffs
2010-02-16
Boing-boing effekt i sanning.. Lite kul men ändå hentai-varning. Antagonisterna är största fjollorna och favoriten Chopper har inte sin vanliga röst. Nä, då föredrog jag den mörka tonen i film nummer 6.
No.1
2009-12-30
En skön film, med rätt fin musik om jag minns rätt. Når dock inte riktigt upp i en fyra.
Almblad
2008-01-21
Oj One Piece fansen har missat en film... De hoppade över sjuan. men men, nu har jag fixat in den. Det är skönt att se att one piece filmerna håller samma humor. Jag älskar den humorn. Visste ni föresten att den här filmen är den första i One Piece serien som har boing boing effekten på brösten. Filmen får en trea av mig !