1.9

Ouija

En grupp vänner måste konfrontera deras mest skrämmande farhågor när de väcker de mörka krafterna från en gammal Ouija-bräda.

Originaltitel Ouija
Regissör Stiles White
Manus Juliet Snowden, Stiles White
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Matthew Settle, Robyn Lively, Lin Shaye, Douglas Smith, Claudia Katz, Morgan Peter Brown, Sunny May Allison, Olivia Cooke, Ana Coto, Daren Kagasoff, Bianca A Santos, Vivis Colombetti, Shelley Hennig, Bill Watterson, Afra Sophia Tully, Sierra Heuermann

silvertrain
2020-07-17
Kan berätta att jag faktiskt själv har köpt ett eget ouijabräde nyligen då jag önskar komma i kontakt med andar och speciellt min mamma som dog i cancer för en tid sedan.
lundabo
2018-01-07
Ganska dålig egentligen.. Hur fan fick de med Lin Shaye?
2017-02-18
B-skräckis som bitvis funkar helt okej! Klar men ganska svag tvåa.
OdinBerg
2016-12-09
Skräpfilm i dess rätta bemärkelse.
haajen
2016-10-21
Den är rätt bedrövlig och inte skrämmande alls men jag blir inte aktivt irriterad medan jag tittar så det får bli en svag 2:a.
Kriffot
2016-07-04
Så fruktansvärt trist och oengagerande
idd
2016-07-04
Fy!
AlbinWesley
2016-05-01
Inte särskilt bra då jag finner intrigen fånig i grunden Men alltså grejen är ju att det är läskigt så nånting gör den ju rätt i alla fall.
Djason
2016-04-17
Överraskande bra skräckis med några otäcka scener. Olivia Cooke bra i sin roll och så får man ju se Lin Shaye från Insidiousfilmerna, en roll som hon behärskar fullt ut.
2015-12-13
Själlös löpande-band-skräckis utan vare sig spänning eller ruggigheter. Det görs alldeles för mycket sån här skräck numera. Antar det är för att casha in snabbt.