2.2

Out to Sea

En skojare lurar med sin kompis på lyxkryssning. Vad han inte berättat är att han fått dem båda anställda som dansvärdar i utbyte mot gratis resa. Och självklart är baktanken med resan att försöka få rika änkor på kroken.

Originaltitel Out to Sea
Regissör Martha Coolidge
Manus Robert Nelson Jacobs
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Walter Matthau, Jack Lemmon, Hal Linden, Dyan Cannon, Brent Spiner, Donald O'Connor, Elaine Stritch, Gloria DeHaven

2014-12-04
Radarparet Walter Matthau och Jack lemmon hann med att göra en hel del kul filmer tillsammans men tyvärr kan inte denna film räknas till dem. Matthau och Lemmon sköter sig dock riktigt bra liksom många av birollsinnehavarna men ser man till manuset så är detta rent ut sagt idiotiskt. Synd att slarva bort skådisarnas talang på sådan skit. 2-
Endymion
2012-02-01
Kanske inte så bra, men älskar Lemmon och Matthau tillsammans så betyget måste bli godkänt :)

2010-03-29
Jag tror inte det finns någonting alls som är kul här.
ninoshki
2009-10-12
Som vanligt, en fyra på grund av skådespelarnas karisma.
IrwinFletcher
2008-03-14
Matthau/Lemmon på kryssning. Lockar till en del skratt men de har gjort många filmer som är bättre.
Unleashed747
2005-05-19
Rolig ibland, men för mycket dåliga skämt. Inte som på den gamla goda tiden med dessa duktiga skådisar.
systeryster
2005-05-17
kunde varit bättre, om man gillar den typen av filmer...
Bathory
2004-05-31
Inte deras bästa men den går att se på,