2.6

Hit and Run

Den före detta flyktbilsföraren Charlie Bronson äventyrar sitt vittnesidentitetsskydd för att kunna hjälpa sin flickvän att komma till Los Angeles. FBI och Charlies förra gäng jagar dem på vägen...

Originaltitel Hit and Run
Alternativ titel Hit & Run
Regissör David Palmer, Dax Shepard
Manus Dax Shepard
Genre 2010-tal, Action, Komedi, Romantik
Skådespelare Kristen Bell, Bradley Cooper, Kristin Chenoweth, Dax Shepard, Michael Rosenbaum, David Koechner, Beau Bridges, Joy Bryant, Tom Arnold, Ryan Hansen, Jason Bateman, Jess Rowland

Bomkia
2018-06-12
En mysig bagatell. 3a.
deswhip
2016-08-02
Bra film, underhållande lite cool humor.
bad_droidboy
2015-08-10
mja,helt ok
lottes
2015-07-13
Kanske berodde det på låga förväntningar efter alla andras dissningar, men jag blev positivt överraskad. Roligt och lite annorlunda manus. Genren är en mix av drama, komedi och romance, den är gjord med en bra bit ironi och distans till dessa genrer. Lite skön pulp fiction- stämning, tyckte jag.
yrkeschaufföre
2015-07-07
Nä, vad var det här? Jag hade hoppats att den skulle vara småkul och piffas upp av Kristen men detta är ganska meningslöst.
Christofer
2015-06-06
Om det inte varit för Tom Arnold och hans komplett värdelösa och vidriga karaktär så hade det faktiskt kunnat varit okej trots allt. Det fanns några stunder mellan Charlie & Annie som fakiskt var lite intressant. Även Bradley Cooper hade ett litet moment. Men Tom Arnolds magplask sabbade all möjlighet till underhållning.
AlbinWesley
2015-02-28
Det finns lite bra grejer här och var men den faller på hela sitt uttryck. Den är liksom gjord för att folk ska tycka att den är "skön" och "cool". Humorn är på väldigt låg nivå, och fräsiga bilar är väl ungefär det töntigaste jag kan tänka mig, så det här känns liksom inte så tilltalande. Övriga aspekter varierar mellan halvkass och helt reko/bra.
2015-01-17
En film fylld med sköna och underhållande skådespelare som jag tycker mycket om. Tyvärr är skdespelarinsatserna i merpart sämre än jag hade förväntat mig och det tar för lång tid för filmen att få ordentlig fart. Ljusglimtar i filmen utan tvekan Bradley Cooper som allt som oftast är bra nuförtiden samt dialogen mellan den homosexuella polisen och hans kvinnliga kollega. Jag hade hoppats på mer och bättre men gillar man skådespelarna så fungerar det för en engångstitt. 3-
mylar
2014-11-26
Den som skrivit filmsammandraget har hittat på lite själv. Det behövs för att fylla ut den tämligen lilla kärnhistorien i filmen. Utfyllnadsscener finns det gott om, ologiskt beteende likaså. Varför är det alltid bara skräp på tv när jag inte orkar göra något annat än ligga i soffan?
AjaxSwan
2014-07-28
Road movie med utflippade karaktärer och Tarantinoesq dialog. Funkar ganska hyfsat och är skapligt underhållande! 3:a (6/10)