2.4

Outside the Wire

I en inte alltför avlägsen framtid skickas en drönarpilot in i en krigszon, där han måste hjälpa en topphemlig android-officer att stoppa en kärnvapenattack.

Originaltitel Outside the Wire
Regissör Mikael Håfström
Manus Rowan Athale, Rob Yescombe
Genre Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy, 2020-talet
Skådespelare Anthony Mackie, Damson Idris, Enzo Cilenti, Emily Beecham, Henry Garrett, Kristina Tonteri-Young, Michael Kelly, Pilou Asbæk, Brady Dowad, Bobby Lockwood, Velibor Topic, Louis Boyer, Nick Wittman, Reda Elazouar, Elliot Edusah, Tyler Kinghorn, Robert Jackson, Christine Grace Szarko, Adam Fielding, André Kárpátszki, Balázs Csémy, Gábor Krausz, Alexandra Szucs

elibaaba
2021-02-21
Sista två minuterna ganska menlösa. I övrigt en fin actionupplevelse med flera lager och bra insats av Mackie.
PeterTheW
2021-02-06
Snygg men tråkig. Nickade till ett par gånger.
Djason
2021-01-26
Svårbedömd film känns som en b film men ändå inte då effekterna är snygga och skådisarna inte är b. Fattar inte riktigt varför jag känner att detta skulle vara en b film.
Engravadlax
2021-01-17
Ännu en stinkare från Mikael Håfström.
norenorama
2021-01-17
Ofattbar lycka att se en actionfilm som inte är någon vidrigt supertönthjälteskit. Kändes dock som att slutet tillhörde en annan idé än författaren till manuset så drar ner från svag fyra till stark trea. Sevärd!
Gröne_Orm
2021-01-17
Men det här var väl rätt bra ändå? Flera lager, omfattande lek med genrer, och en stark insats av Mackie.
callusis
2021-01-15
Ännu en hjärndöd actionfilm. Hipp hipp Hurra!