2.3

Overboard

En bortskämd och rik man faller överbord från sin lyxjakt och tappar minnet.

Originaltitel Overboard
Regissör Bob Fisher, Rob Greenberg
Manus Bob Fisher, Rob Greenberg
Genre Komedi, 2010-tal, Romantik
Skådespelare Eugenio Derbez, Anna Faris, Eva Longoria, John Hannah, Swoosie Kurtz, Mel Rodriguez, Josh Segarra, Hannah Nordberg, Alyvia Alyn Lind, Payton Lepinski, Fernando Luján, Cecilia Suárez, Mariana Treviño, Jesús Ochoa, Omar Chaparro, Adrian Uribe, Per Graffman,

ancientlove
2019-06-25
Helt ärligt såg jag filmen enbart för att kunna ge den ett dåligt betyg. Jag älskar originalet och visste att den här skulle suga, framförallt med tanke på att Anna Faris är med. Men den var ännu sämre än vad jag väntade mig. Den bästa insatsen står den minsta dottern för.
Robkiller
2018-10-28
Charmig och underhållande.
2018-10-19
Börjar verkligen helt uselt, sen tar den sig ganska rejält och känns nästan okej, sen blir den otroligt krystad och rätt kass igen. Jag gillar Faris men kemin med Derbez finns verkligen inte där någonstans, vare sig som fiender eller partners. Överlag funkar filmen väldigt dåligt och alldeles för lite humor som går hem hos mig. Inte usel, men ändå en etta.
ekback
2018-09-18
Börjar taffligt men blir bättre när man lär känna karaktärerna lite mer osv... fortfarande ingen höjdarfilm men den funkar att kolla på.
Borrman
2018-08-14
Lättsam och stundtals underhållande
Skullbone
2018-07-21
Stark 2:a, men håller inte riktigt för en 3:a. Har aldrig gillat Anna Faris och denna film ändrar inte på det, men filmen är iallafall helt ok underhållning. De tre döttrarna gör en helt OK insats alla tre!